پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1758 تاریخ : 1390/06/03-00:00:00
,5,
افتتاح و آغاز عملیات 40 هزار میلیارد ریال طرح گازرسانی در هفته دولت

افتتاح و آغاز عملیات 40 هزار میلیارد ریال طرح گازرسانی در هفته دولت

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی بیش از 40 هزار میلیارد ریال طرح گازرسانی در هفته دولت امسال خبر داد.

 به گزارش شبکه تخصصی بانک و صنعت، مهندس،جواد اوجی در توضیح طرح های قابل بهره برداری در هفته دولت امسال افزود: بهره برداری از پنج خط لوله انتقال گاز، گازرسانی به 85 جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده شده(سی ان جی)، 421 واحد صنعتی، 85 هزار و 802 واحد مسکونی مسکن مهر، طرح هایی هستند که در این بازه زمانی به بهره برداری خواهند رسید.
معاون وزیر نفت همچنین اظهار کرد: در هفته دولت امسال، عملیات اجرایی گازرسانی به 22 جایگاه عرضه سی ان جی، شش واحد صنعتی و 118 هزار و 275 واحد مسکونی مسکن مهر نیز آغاز خواهد شد.
به گفته اوجی، آغاز عملیات اجرایی 18خط لوله انتقال گاز در قطرهای مختلف نیز، از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دولت خواهد بود.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر این که مجموعه این طرح ها با تکیه بر توان و تخصص نیروهای داخلی و در سخت ترین شرایط اقلیمی و جغرافیایی انجام شده است، گفت: با توکل به خدای متعال، منویات مقام معظم رهبری، دولت خدمتگزار، همچنین به پشتوانه این فعالیت ها و ثبت عملکرد کارکنان پر تلاش و بی ادعای شرکت ملی گاز ایران، دستیابی به سهم 10 درصدی تجارت گاز طبیعی و فرآورش روزانه 1.1 میلیارد متر مکعب گاز دور از دسترس نخواهد بود.
تاکنون بیش از 5370 مورد از مصوبه های سفر مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری در بخش گازرسانی محقق شده است.
این گزارش حاکیست،مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران پیش از این نیز با بیان این که گازرسانی به 14 هزار شهر روستا از جمله مصوبه های تعهدهای این شرکت در سفرهای مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری به استان های مختلف کشور است، افزوده بود: تاکنون پنج هزار و 377 مورد از این مصوبه ها محقق شده است.
جواد اوجی اظهار کرده بود: هشت هزار و 441 مورد از مجموع مصوبات مربوط به این سفرها باقی مانده که اجرای آنها نیازمند 63 هزار میلیارد ریال بودجه است.
وی درباره گازرسانی به روستاهای کشور نیز گفته بود: امسال 1500 روستای کشور زیرپوشش گاز طبیعی قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان این که هم اکنون تولید سالانه گاز 175 میلیارد متر مکعب است، از افزایش آن به 500 میلیارد مترمکعب در سال در افق 1404 خبر داد.
اوجی با تاکید بر تلاش برای اجرای هرچه بهتر قانون هدفمندی یارانه ها و تحقق شعار جهاد اقتصادی نیز گفت: به این منظور 20 گروه در سال جاری تشکیل شده است



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 315
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران