پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1748 تاریخ : 1390/06/02-00:00:00
,8,
باید به سمت خصوصی سازی واقعی گام برداریم

باید به سمت خصوصی سازی واقعی گام برداریم

تنها دراین صورت است که می توانیم در راه توسعه اقتصادی کشور گام برداریم.

:نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : برای رسیدن به اهداف پیش روی سند چشم انداز کشور و سایر برنامه های توسعه ای باید به سمت خصوصی سازی و نقش آفرینی بیشتر بخش خصوصی حرکت کنیم.

 

به گزارش روز چهارشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،علیرضا دهقان در خصوص دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از فعالان بازار سرمایه افزود: با توجه به فرمایشات معظم له و نوع نگاه ایشان به خصوصی سازی، متولیان و دست اندکاران این بازار باید به این سمت حرکت کنند.

وی اظهار داشت: به منظور رسیدن به چشم انداز و آبادانی کشور، راهی جز این نداریم که به سمت خصوصی سازی و نقش آفرینی بیشتر بخش خصوصی حرکت کنیم.

به گفته این نماینده مجلس باید با خصوصی سازی واقعی، زمینه اجرای کار توسط بخش خصوصی و نظارت بیشتر از سوی دولت هموار شود.

دهقان خاطرنشان کرد: هرچند تمام نهادها و ارگانها در این زمینه و اجرای خصوصی سازی متفق القول هستند اما متاسفانه تا کنون دراین زمینه به جایگاه واقعی نرسیده ایم .

این نماینده مجلس گفت: بازارسرمایه و اقتصاد ایران از ظرفیت و پتانسیل های خوبی در راستای جذب سرمایه گذاری برخوردار است که امیدوارم با یک برنامه ریزی منسجم بتوانیم سرمایه های لازم را برای رسیدن به اهداف چشم انداز 20 ساله جذب کنیم.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 305
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران