پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1744 تاریخ : 1390/06/02-00:00:00
,13,
دسترنج چایکاران ایرانی، کود می‌شود

دسترنج چایکاران ایرانی، کود می‌شود

یادآوری می شود که این میزان چای انبار شده که به کود تبدیل شد، مربوط به دو دهه قبل است که باید استانداران قبلی استان های گیلان و مازنداران و نیز دولت های گذشته در این راستا پاسخگو باشند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با تأیید خبر امحای ۲۰۰ هزار تن چای سنواتی چایکاران ایرانی گفت: اگر چه امحای این مقدار چای انبار شده در راستای حمایت از چایکاران است، با این

به گزارش شبکه تخصصی بانک و صنعت:  مهرداد بائوج لاهوتی"  گفت: امحای هزاران کیلو چای انبار شده سنواتی در کشور خبر خوشی برای چای کاران کشور است.

نماینده مردم لنگرود تصریح کرد: امحای این مقدار چای در کشور بخش کوچکی از آسیب‌های وارد شده بر صنعت چای کشور در چند سال گذشته را نشان می‌دهد.

وی، واردات و قاچاق چای خارجی به کشور را علت انباشته شدن ۲۰۰ هزار تن چای در کشور خواند و گفت: ورود بدون ضابطه انواع چای خارجی به کشور موجب انباشته شدن چای چایکاران ایرانی در انبارها شد.

بائوج لاهوتی تصریح کرد: در سال‌های گذشته دولت برای هر کیلو چای در حدود ۱۴۰۰ تومان یارانه پرداخت کرده است که امحای این حجم از چای انیار شده به معنی نابودی تمام یارانه پرداختی به این محصول در سال‌های گذشته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: امحای نزدیک به ۲۰۰ هزار تن چای سنواتی در راستای حمایت از چایکاران کشور و همچنین جلوگیری از فروش و توزیع این محصولات به مردم است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 443
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران