پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1742 تاریخ : 1390/06/01-00:00:00
,5,
پنجمین محموله نفت خام ایران فردا در بورس عرضه می‌شود

پنجمین محموله نفت خام ایران فردا در بورس عرضه می‌شود

پنجمین محموله نفت خام سنگین ایران به میزان یک میلیون بشکه فردا (چهارشنبه 2 شهریور) در بورس عرضه می شود.

به گزارش شبکه تخصصی بانک وصنعت، مدیرفنی و پذیرش بورس کالا اظهار کرد: بر اساس نامه شرکت ملی نفت ایران، روز چهارشنبه (دوم شهریور) یک میلیون بشکه نفت خام سنگین ایران به قیمت 106.58 دلار برای هر بشکه با پریمیوم 1.5 دلار در بورس عرضه خواهد شد.
مهرداد نامداری افزود: تسویه حساب این محموله در دو مرحله اعلام شده است که باید به دلار، یورو، ین، درهم یا لیر در حساب های خارج از کشور که با تشخیص شرکت ملی نفت ایران اعلام خواهد شد، پرداخت شود.
وی ادامه داد: بازار هدف این محموله که از خارگ بارگیری خواهد شد، شمال غرب اروپا اعلام شده است و زمان تحویل 20 تا 30 سپتامبر خواهد بود.
بر اساس این گزارش،نخستین معامله نفت خام در بورس هفته گذشته و به میزان 500 هزار بشکه انجام شد.
سیدمحسن قمصری، مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران در باره چهارمین عرضه محموله نفت خام در بورس که چهارشنبه گذشته با موفقیت انجام شد، با اشاره به اینکه خریدار محموله 500 هزار بشکه ای نفت خام سنگین و پس از واریز 20 درصد وجه معامله از طریق سازمان بورس معرفی می‌شود،‌ گفته بود: در معامله نفت خام به هیچ عنوان ارزان فروشی نکردیم و تخفیفی داده نشده است.
سید محسن قمصری اظهار کرده بود: در عرضه های قبلی ما انتظار فروش را نداشتیم به عبارت دیگر این عرضه ها برای ما یک تمرین موفق بود تابتوانیم با بازار هماهنگ شویم.
قمصری با اشاره به اینکه محموله نفت خام سنگین عرضه شده در هفته گذشته با طرف داخلی معامله شده است، افزوده بود: حرکت خوبی را آغاز کردیم و امیدواریم با همکاری بیشتر سازمان بورس در آینده مشتریان خارجی نیز در بورس ایران حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه شرکت ملی نفت ایران آماده ادامه همکاری و تعامل با سازمان بورس است برای تداوم عرضه نفت خام است، تصریح کرده بود: از سازمان بورس انتظار داریم با همکاری بانک مرکزی زیر ساخت های بانکی جهت معامله های آینده نفت خام را فراهم سازند



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران