پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1732 تاریخ : 1390/06/01-00:00:00
,8,
تنها با 9 هزار تومان در ماه کودکان بهزیستی را تحت پوشش قرار دهید

تنها با 9 هزار تومان در ماه کودکان بهزیستی را تحت پوشش قرار دهید

:اشخاص نیکوکار و خیّر از طریق طرح بیمه " آتیه کودکان آسمانی" بیمه نوین می‌توانند به نفع کودکان تحت سرپرستی سازمان بهزیستی بیمه عمر خریداری کنند.

 به گزارش روز سه شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر افزود: خیّرین با تحت پوشش قرار دادن این کودکان می‌توانند به آینده اقتصادی این کودکان در زمان رسیدن به سن قانونی کمک کنند.
غلامعلی غلامی ادامه داد: میزان سرمایه بیمه عمر و در نتیجه حق بیمه مربوط، به اختیار خیرین تعیین گردیده و حداقل آن در حدود 9 هزار تومان در ماه یا یک صد هزارتومان در سال می‌باشد و نیکوکارانی که تمایل داشته باشند می‌توانند چند کودک را تحت پوشش قرار دهند.
وی همچنین از مشارکت مدیران و کارکنان شرکت بیمه نوین در این امر خداپسندانه خبر داد و گفت: همکاران این شرکت تعدادی از این کودکان را تحت سرپرستی و پوشش قرار داده‌اند.
یادآور می‌شود شرکت بیمه نوین اخیراً با حمایت معنوی سازمان بهزیستی کشور اقدام به امر خداپسندانه و نیکوکارانه بیمه " آتیه کودکان آسمانی" کرده که با استقبال افراد خیر و نیکوکار مواجه شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 281
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران