پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1728 تاریخ : 1390/05/31-00:00:00
,1,
برنامه ریزی هکرها برای اعتراض مجدد در سان فرانسیسکو

در دنیای اینترنت

برنامه ریزی هکرها برای اعتراض مجدد در سان فرانسیسکو

تهران - شبکه تخصصی بانک وصنعت : اعضای گروه هکری ناشناس یا Anonymous در حال برنامه ریزی برای یک اعتراض دسته جمعی مجدد در متروی سان فرانسیسکو هستند.

 به دنبال قتل یک مرد 45 ساله در متروی این شهر به علت تیراندازی بی دقت یک پلیس تا به حال چند مورد اعتراض از طریق اینترنت در متروی سان فرانسیسکو سازماندهی شده، اما هر بار مسئلان محلی با ایجاد اختلال در شبکه های تلفن همراه و دسترسی به اینترنت تلاش کرده اند جلوی اعتراضات مردمی را بگیرند.
هکرهای Anonymous هم در واکنش وب سایت شبکه متروی سان فرانسیسکو موسوم به بارت را هک کرده و اطلاعات کارکنانش را منتشر کردند.
مسئولان محلی در آخرین اعتراض که دوشنبه هفته قبل انجام شد مجبور شدند چهار ایستگاه مترو را تعطیل کنند که این امر باعث ازدحام و سردرگمی مسافران هم شد.
حال گروه Anonymous اعتراض دیگری را برای ساعات آینده در ایستگاه مرکزی متروی سان فرانسیسکو سازماندهی کرده است.
انتظار می رود مسئولان محلی با این اعتراضات هم به شدت برخورد کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 244
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران