پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1710 تاریخ : 1390/05/30-00:00:00
,15,
مقابله با سایت های آلوده دشوار تر می شود

در دنیای اینترنت

مقابله با سایت های آلوده دشوار تر می شود

: کارشناسان امنیتی می گویند وب سایت های مخرب و آلوده به کدهای بدافزاری روز به روز پیچیده تر شده و شناسایی و مقابله با آنها هم دشوارتر می شود.

 به گزارش گروه بین الملل شبکه تخصصی بانک و صنعت، بررسی ها حاکیست اگر چه مقابله گسترده ای با این وب سایت ها به عمل آمده، اما سایت های یاد شده در چهار سال گذشته بسیار پیچیده شده و موتورهای ضدویروس برای مقابله با آنها کار دشواری پیش رو دارند.
اگر چه بسیاری از موتورهای جستجو در سال های اخیر تلاش کرده اند با به روزرسانی فنی این سایت ها را بلوکه و متوقف کنند، اما تحلیل گران می گویند موفقیت ها در این زمینه کمتر از حد انتظار بوده است.
تحلیل 160 میلیون صفحه وب در 8 میلیون سایت نشان می دهد که 3 میلیون بدافزار در صفحات مختلف این سایت ها به طور خواسته یا ناخواسته جاگذاری شده و هر روز بیش از 4 میلیون رایانه به این بدافزارها آلوده می شوند.
در این میان سوءاستفاده از تکنیک های مهندسی اجتماعی هم برای فریب کاربران و آلوده کردن رایانه های آنان به بدافزار بیشتر شده و کاربران باید در این زمینه هم هشیار باشند.
جالب آنکه هکرها هر روز بیش از 80 هزار صفحه آلوده وب طراحی می کنند که مقابله با این حجم فزاینده از تهدید کار دشواری است



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران