پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1698 تاریخ : 1390/05/29-00:00:00
,1,
یک قطعه سکه، 520هزار تومان!!

یک قطعه سکه، 520هزار تومان!!

قیمت بی سابقه 520 هزار تومان برای هر سکه طلا، نرخی است که شاید هیچ یک از خریداران و حتی فروشندگان آن را پیش بینی نمی کردند.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از رکوردزنی دوباره قیمت سکه و طلا خبر داد.

کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر افزود: قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ، دقایقی پیش با20 هزار تومان افزایش نسبت به روز پنجشنبه ، به قیمت بی سابقه 520 هزار تومان رسید.

وی با تاکید بر اینکه قیمت طلا در هر کشوری به بهای جهانی آن وابسته است گفت: هر اونس طلا هم دیروز در بازارهای جهانی با ثبت رکورد جدید 1868 دلار داد و ستد شد که در مقایسه با روز پیش از آن 39 دلار افزایش نشان می دهد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت امروز هر اونس طلا را 1854 دلار اعلام کرد و افزود: تداوم رکود اقتصادی اروپا و آمریکا و تورم ناشی از آن در بازارهای جهانی از علل این افزایش است.

آقای کشتی آرای اضافه کرد: به همین علل تقاضا برای خرید طلا در بازارهای جهانی و در نتیجه قیمت آن در بازارهای خارجی و داخلی به شدت افزایش یافته است.

آقای کشتی آرای افزایش نرخ دلار در بازار داخل را از دیگرعلل افزایش قیمت سکه در داخل دانست و گفت: قیمت نیم سکه هم دقایقی پیش در بازار آزاد 255 هزار تومان فروخته شد که در مقایسه با پنجشنبه 27 مرداد، پنج هزار تومان رشد داشت.

وی قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی را هم در بازار آزاد امروز به ترتیب 135 و 77 هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر افزود: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز دقایقی پیش در بازار آزاد با15 هزارتومان افزایش نسبت به روز پنجشنبه به قیمت بی سابقه 525 هزار تومان داد و ستد شد.

آقای کشتی آرای با اشاره به اینکه قیمت طلا هم در بازار داخل دوباره رکورد زد افزود: هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت دقایقی پیش در بازار آزاد با هزار تومان افزایش نسبت به روز پنجشنبه ، 52 هزار تومان معامله شد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 473
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران