پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1689 تاریخ : 1390/05/28-00:00:00
,8,
ارائه چند پیشنهاد به رهبری برای تامین مالی پروژه‌های پالایشگاهی

مدیر عامل پالایشگاه بندر عباس خبر داد:

ارائه چند پیشنهاد به رهبری برای تامین مالی پروژه‌های پالایشگاهی

:مدیر عامل پالایشگاه بندر عباس از پذیرفته شدن در بورس این شرکت طی روزهای آتی خبرداد و گفت: در دیدار با مقام معظم رهبری چند پیشنهاد در خصوص تامین مالی پالایشگاه ها ارائه

 

به گزارش روز جمعه شبکه تخصصی بانک و صنعت ، با اشاره به دیدار روز چهارشنبه برخی از مسئولان و فعالان اقتصادی با مقام معظم رهبری گفت  : محورهای اصلی سخنان من در حضور معظم له در مورد تحقق اهداف اصل 44 قانون اساسی در شرکت های پالایشی بود.
وی ادامه داد: از دیگر محورهای اصلی سخنان من اجرای طرح هایی بود که در پالایشگاه ها انجام می شود و همچنین صرفه جویی انرژی در این واحدها که از اصول سال جهاد اقتصادی است مطرح شد.
مدیرعامل پالایشگاه بندر عباس با اشاره به حمایت از توان ساخت داخل گفت: در این جلسه به حمایت از تولیدکنندگان داخلی اشاره و اعلام کردم برای دور زدن تحریم ها می توان بیش از گذشته به تولید کنندگان داخلی اعتماد کرد.
نامور گفت: مقام معظم رهبری به طورکلی صحبت هایی داشتند که به نظر می رسد این نشست می تواند راهگشا برای برون رفت از مشکلات موجود باشد.
وی خاطرنشان کرد: این نشست موجب شد تا بتوانیم از نزدیک با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشیم و مشکلاتی که بر سر راه پالایشگاه ها است مطرح کنیم ،ایشان نیز به تمام حرف ها گوش دادند و  حتی در بعضی از موارد دستور پیگیری نیز صادر کردند.
مدیر عامل پالایشگاه بندر عباس افزود: در پایان سخنانم پیشنهاد هایی برای حل مشکلات مالی مطرح کردم که از جمله این ها می توان به تامین منابع مالی بخشی از درآمد های حاصله از فروش محصولات پالایشگاه ها اشاره کرد.

نامور گفت: از دیگر پیشنهاد هایی که در این نشست مطرح کردم می توان به همکاری بیش از پیش بانک ها در خصوص تامین مالی اشاره کرد تا مشکلاتی که برسر راه تامین منابع مالی وجود دارد مرتفع شود.
وی با اشاره به خصوصی سازی پالایشگاه بندر عباس تصریح کرد: در حال حاضر روند واگذاری این پالایشگاه در حال پیگیری است و تا 2 یا 3 ماه آینده از طریق بورس به بخش خصوصی واگذار می شویم.
مدیرعامل پالایشگاه بندر عباس اظهار کرد:30در صد از سهم پالایشگاه مربوط به سهام عدالت و 33 درصد نیز برای تامین اجتماعی است .
وی گفت: ترازنامه خود را به سازمان بورس داده ایم و در آستانه پذیرفته شدن در بورس هستیم.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 336
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران