پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1688 تاریخ : 1390/05/28-00:00:00
,4,
بحران اقتصادی در آمریکا - مردم از اوباما رویگردان شده اند

بحران اقتصادی در آمریکا - مردم از اوباما رویگردان شده اند

بحران اقتصادی امریکا و بیکاری، مردم این کشور را از اوباما رویگردان کرده است.

 به گزارش شبکه تخصصی باتک و صنعت به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، کالین کمپبل تحلیلگر شبکه گفت:" نتایج نظرسنجی های جدیدی که در امریکا انجام شده است ؛ نشان می دهد احتمالا باراک اوباما رئیس جمهور امریکا بیش از هر زمان دیگری به دردسر افتاده باشد. مردم امریکا نگران اوضاع اقتصادی کشورشان هستند.

مردم امریکا می گویند مسائل اقتصادی کشورشان با منازعه های سیاسی پیوند خورده است و همین مساله مانع از ان می شود که برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور کاری انجام شود. در این شرایط، میزان اعتماد مردم امریکا به باراک اوباما کاهش یافته است. شماری از مردم امریکا، باراک اوباما را بدترین رئیس جمهور امریکا توصیف می کنند. نظرسنجی های جدید موسسه گالوپ گویای ان است که فقط بیست و شش درصد مردم امریکا از عملکرد باراک اوباما در زمینه اقتصادی راضی هستند. این رقم یازده درصد کمتر از رقم قبلی است که در نظرسنجی های قبلی گالوپ اعلام شده بود.باید بخاطر داشت که در نوامبر سال گذشته میزان رضایت از عملکرد اقتصادی باراک اوباما، سی و پنج درصد بود."

تحلیلگر شبکه در ادامه افزود:" به گفته بارلت ، نیلور کارشناس امریکایی ، میلیونها نفر در امریکا بیکار هستند و برای حفظ خانه هایشان با مشکلات زیادی مواجه هستند و همین مسائل سبب کاهش شدید محبوبیت باراک اوباما شده است. این مشکلات ادامه بحران ترکیدن بازار مسکن امریکا در سال دو هزار و هشت است.

طولانی شدن بحثها در داخل کنگره امریکا برای افزایش سقف بدهی های دولت امریکا نیز بر کاهش محبوبیت باراک اوباما تاثیرگذار بوده است. مردم امریکا او را مسوول این وضعیت می دانند. کاهش رشد اقتصادی و سیر صعودی روند بیکاری در امریکا نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر کاهش محبوبیت باراک اوباما است. باراک اوباما در حال حاضر در تعطیلات به سر می برد و وقتیکه از تعطیلات بازگردد و ببیند که چقدر باید تلاش کند تا محبوبیتش را باردیگر افزایش بدهد، شاید به تعطیلات دیگری نیاز داشته باشد! معیار اصلی قضاوت مردم امریکا درباره باراک اوباما، اوضاع اقتصادی کشور است."

کمپبل گفت:" نکته جالب توجه اینکه بسیاری از دموکراتهای هم حزبی باراک اوباما نیز از او خسته شده اند. باراک اوباما می خواهد طرحهای فوری را برای بهبود اوضاع اقتصادی امریکا اجرا کند تا در انتخابات ریاست جمهوری سال اینده از نتایج ان بهره برداری کند. باراک اوباما در وضع بغرنجی به سر می برد. به نظر می رسد اوباما می خواهد طرحهای قدیمی را با چند طرح جدید ترکیب کند تا در سایه ان بتواند برای رشد اقتصادی امریکا تلاشهایی صورت بدهد."



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 365
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران