پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1686 تاریخ : 1390/05/28-00:00:00
,17,
150 میلیارد تومان یارانه برای دارو اختصاص داده می شود

150 میلیارد تومان یارانه برای دارو اختصاص داده می شود

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه قرار است امسال حدود 390 میلیارد تومان یارانه دارو اختصاص یابد گفت: هفته گذشته 156 میلیارد تومان از این مبلغ تخصیص داده ش

به گزارش شبکه تخصصی بانک و صنعت، دکتر دستجردی در حاشیه اجلاس سالانه رؤسای انجمنهای علمی گروه پزشکی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این مبلغ یارانه تخصیص داده شده در حال توزیع در موارد مورد نیاز است ابراز امیدواری کرد: همه این 390 میلیارد تومان یارانه تا پایان سال اختصاص یابد.

وی اضافه کرد: یارانه دارو از مهمترین ابزارهایی است که وزارت بهداشت به کار می برد تا دارو همیشه در بازار ایران وجود داشته و قیمت دارو نیز مناسب باشد تا هزینه های دارویی مردم کاهش یابد.

وی همچنین گفت: حوزه های دارویی ، خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی از مواردی هستند که نیاز است تا انجمن های علمی در آنها حضور پیدا کنند.

وزیر بهداشت افزود: انجمن های علمی رابط نخبگان و کارشناسان حوزه سلامت با سیاست گذاران وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی و همچنین رابط ارایه کنندگان خدمات و سیاست گذاران سلامت پزشکی کشور با مردم هستند.

خانم دستجردی اضافه کرد: انجمن های علمی زبانی هستند که می توانند مسائل علمی را به مردم منتقل و اطلاع رسانی کنند و همچنین آموزشهای مورد انتظار ما می تواند از طریق این انجمنها به مردم منتقل شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه تاکنون از انجمن های علمی در حوزه سلامت استفاده های بسیاری شده است گفت: هم اکنون بر اساس نقشه جامع علمی کشور ، نقشه علمی نظام سلامت و سند چشم انداز برنامه ریزی هایی داشتیم که اجرای آن را از انجمن های علمی کشور خواستیم.

خانم دستجردی ابراز امیدواری کرد: انجمنهای علمی در این کار بزرگ وارد شوند و برای آینده نگری نظام سلامت تا چشم انداز 1404 برنامه ریزی های جدید و دقیق ارایه کنند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 414
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران