پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1683 تاریخ : 1390/05/27-00:00:00
,8,
طلسم فروش نفت خام در بورس شکسته شد

سرانجام در چهارمین عرضه

طلسم فروش نفت خام در بورس شکسته شد

:دقایقی پیش چهارمین عرضه نفت خام سنگین صادراتی ایران به قیمت 105 دلار و 49 به اضافه‌ 1.35 دلار پرمیوم در حجم 500 هزار بشکه فروخته شد.

 

به گزارش روز پنج شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،چهارمین عرضه نفت خام سنگین صادراتی ایران صبح دیروز با عرضه یک میلیون بشکه روی میز فروش قرار گرفت.در عین حال در تالار معاملات اعلام شد که حداقل خرید نسبت به عرضه‌های قبلی که 600 هزار بشکه بود، تغییر و 500 هزار بشکه در نظر گرفته شده است.
بنابراین دقایقی پیش یک میلیون بشکه نفت خام سنگین صادراتی به قیمت 105.49 دلار و پرمیوم 1.35 دلار عرضه شد که ابتدا برای دو هزار و 500 بشکه تقاضا وجود داشت و خریداران ابتدا خواهان تخفیف بودند، ولی در نهایت یکی از متقاضیان نرخ 105.49 دلار را که بدون محاسبه نرخ پرمیوم 1.35 دلار است را در حجم 500 هزار بشکه در تابلو درج و در نهایت نیز شرکت ملی نفت ایران این نرخ را پذیرفت.
بر این اساس، کارگزاری خبرگان سهام به عنوان کارگزار خریدار این محموله را خریداری کرد، بنابراین،چهارمین محموله نفت خام سنگین صادراتی به قیمت با نرخ پایه 105.49 دلار با پرمیوم صفر فروخته شد.
براساس این گزارش عرضه امروز شرکت ملی نفت ایران یک میلیون بشکه نفت خام بود که با فروش نیمی از محموله عرضه شده، 500 هزار بشکه دیگر بر روی میز فروش باقی ماند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 280
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران