پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1681 تاریخ : 1390/05/27-00:00:00
,9,
مردم شکر کیلویی 1750 تومانی نخرند !!

مردم شکر کیلویی 1750 تومانی نخرند !!

:معاون بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی تهران با اعلام توزیع شکر های 900 گرمی با قیمت 1100 تومان در سطح شهر تهران و اعلام قیمت متعادل شکر به میزان کیلویی حداکثر 1400 تومان

 

به گزارش روز پنجشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،هرچند پیش از این در اواخر تیر ماه سال جاری رییس سازمان بازرگانی تهران اعلام کرده بود که در سطح شهر تهران شکرهای در بسته های 900 گرمی با قیمت 1250 تومان عرضه خواهد شد اما مراجعه به برخی از مغازه های سطح شهر این موضوع را تایید نمی کند و حتی مشاهده می شود که شکر های با قیمت بیشتر که تا 1750 تومان هم می رسد عرضه می شوند.
با وجود این، سازمان بازرگانی تهران این بار هم موضع خود را تغییر نداده و اعلام می کند که شکر های در بسته بندی 900 گرمی با قیمت 1100 تومان در سطح شهر تهران عرضه می شود.
حاتمی، معاون بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی تهران در این مورد به ایسنا گفت: هم اکنون شکر در بازار به میزان زیادی وجود دارد و اگر واقعا کسی شکر های با قیمت 1750 تومان در سطح شهر تهران مشاهده می کند حتما این تخلف را به سامانه 124 گزارش کند.
وی تصریح کرد: این قیمت خارج از رنج قانونی و عدد منطقی است.
این در حالی است که شکرهای 900 گرمی با برند و قیمت درج شده 1750 تومانی همچنان در سطح شهر توزیع می شود که حاتمی در این مورد متذکر شد شاید این شکرها از قبل مانده اند که نباید با این قیمت به فروش برسند.
به همین دلیل این مقام وزارت بازرگانی در ادامه عنوان کرد: از مردم درخواست داریم که واقعا این شکرهای 1750 تومانی را نخرند.
وی در مورد میزان شکرهای توزیع شده نیز بیان کرد: میزان شکرهای توزیع شده به اندازه ای است که نیاز مردم را تامین کند.
حاتمی در پایان قیمت متعادل شکر را در هر کیلو 1300 تا 1400 تومان اعلام کرد

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 348
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران