پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496201 تاریخ : 1398/10/18-09:00:57
,11,
167 مسافر و 9 خدمه در هواپیمای سقوط کرده اوکراینی

167 مسافر و 9 خدمه در هواپیمای سقوط کرده اوکراینی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که بر اساس گزارش دقیق اولیه سانحه سقوط هواپیمای 737 اوکراینی 167 مسافر و 9 خدمه سوار این هواپیما شده بودند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رضا جعفرزاده اظهار کرد: هواپیمای 737، 12 و 6 دقیقه صبح امروز  فرودگاه امام را ترک کرده بود و دقیقا بعد از 6 دقیقه پرواز بین شهریار و پرند دچار سانحه شده و سقوط کرده است.

وی افزود: بر اساس گزارش دقیق تعداد 167 مسافر و 9 خدمه در این هواپیما بوده اند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره علت بروز این سانحه سقوط هواپیمای 737 اوکراینی گفت: هنوز چیزی به صورت دقیق مشخص نیست و به محض به دست آمدن علت بروز این سانحه آن را اعلام خواهیم کرد.

جعفرزاده در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گفته می شود این هواپیما در منطقه مسکونی شاهد شهر سقوط کرده است، عنوان کرد: گفته می‌شود که این منطقه صباشهر بوده که بین شهریار و پرند است اما علت دقیق حادثه و اطلاعات بیشتر در ادامه اعلام خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران