پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1667 تاریخ : 1390/05/26-00:00:00
,15,
ساختمان جدید اپل

در دنیای کامپیو تر

ساختمان جدید اپل

:با اعلام برنامه ریزی اپل برای ساخت مجموعه تجاری اداری جدید مشخص شده که ابعاد این مجموعه حتی از ابعاد ساختمان پنتاگون یا وزارت دفاع آمریکا هم بزرگتر خواهد بود.

به گزارش شبکه تخصصی بانک و صنعت، اپل امیدوار است تا کار ساخت این مجموعه را تا سال 2015 به پایان برساند و قرار است تنها در ساختمان اصلی این مجموعه بیش از 12 هزار نفر مشغول به کار شوند.
موفقیت های چند سال اخیر و استقبال از آیفون و آی پد و همین طور فروشگاه های آنلاین این شرکت به اپل امکان داده تا دست به یک نوسازی اساسی بزند و ساختمان های جدیدی را نیز به مجموعه امکانات و تاسیسات مورد استفاده اش بیفزاید.
در حالی که ابعاد ساختمان فعلی پنتاگون به 1566 فوت می رسد این رقم در مورد ساختمان نوساز اپل 1615 فوت خواهد بود.
این ساختمان تا بدان حد عریض خواهد بود که ساختمان مشهور Empire State را می توان به طور خوابیده در آن جای داد. همچنین در کنار این ساختمان می توان یک ناو شکن بزرگ، یک ناو هواپیما بر،یک کشتی جنگی و دو زیردریایی را در این ساختمان جای داد.
ساختمان یاد شده که در 4 طبقه ساخته می شود همچنین مجهز به دو طبقه پارکینگ هم خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران