پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1649 تاریخ : 1390/05/25-00:00:00
,8,
تعویق مجدد جلسه پذیرش پنبه و کلینکر در بورس کالا

مدیر فنی و پذیرش بورس کالا خبر داد:

تعویق مجدد جلسه پذیرش پنبه و کلینکر در بورس کالا

:مدیر فنی و پذیرش بورس کالا از بررسی پذیرش دو کالای جدید پنبه و کلینکر در جلسه هفته آینده هیئت پذیرش خبر داد.

 

به گزارش روز سه شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،مهرزاد نامداری در خصوص جلسه هیئت پذیرش برای پنبه و کلینکر اظهار داشت: قرار بود فردا جلسه هیئت پذیرش برای این دو کالا برگزار شود ولی به هفته آینده موکول شد.
پذیرش پنبه که یکی از برنامه های بورس کالا در سال جاری است، قرار بود مدتی پیش پذیرش شود ولی چند بار به دلیل وجود نواقص در پرونده و مدارک این مسئله به تأخیر افتاد.
وی با اشاره به اینکه نواقص مدارک پنبه حل شده است، گفت: دو شرکت سیمانی خزر و بجنورد نیز مدارک خود را برای پذیرش ارسال کرده‌اند.
مدیر فنی و پذیرش بورس کالا در پاسخ به این سؤال که تا کنون چند شرکت تولید سنگ آهن دانه‌بندی در بورس کالا پذیرش شده است ولی چرا اقدام به عرضه‌نمی‌کنند، بیان کرد: دو شرکت قرار است نخستین عرضه خود را انجام دهند ولی زمان آن مشخص نیست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 364
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران