پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1619 تاریخ : 1390/05/22-00:00:00
,8,
ایران می تواند با بورس های نفت لندن و نیوریوک رقابت کند

ایران می تواند با بورس های نفت لندن و نیوریوک رقابت کند

:سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بورس نفت ایران در صورت حمایت مسئولان می تواند با بورس های نفت لندن و نیوریورک رقابت کند.

 

به گزارش روز شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،سید عماد حسینی افزود : ایران از مدت ها قبل به دنبال راه اندازی بورس نفت بود تا بتواند مرجع قیمت گذاری نفت در منطقه خاورمیانه باشد.

وی اظهار داشت : بورس نفت ایران در صورت همراهی و همکاری مسئولان مرتبط از جمله وزارت نفت و وزارت امور خارجه می‌تواند به قطب قیمت گذاری نفت در منطقه تبدیل شود و با بورس لندن و نیویورک رقابت کند.

نماینده مردم قروه و دهگلان درمجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از بورس نفت در ایران، نقش وزارت نفت در قدرت گرفتن این بورس را غیرقابل انکار اعلام کرد و خواستار همکاری و برنامه‌ریزی وزارت نفت برای تقویت بورس نفت شد.

حسینی اظهار امیدواری کرد با حضور رستم قاسمی در راس وزارت نفت، بورس بین المللی نفت ایران تقویت شود.

دیپلماسی انرژی؛ کلید تقویت بورس نفت

سخنگوی کمیسیون انرژی با بیان اینکه بورس نفت تا رسیدن به اهداف تعریف شده فاصله دارد، گفت: تقویت دیپلماسی انرژی و استفاده از ظرفیت‌های دیپلماتیک نفت، کلید تقویت بورس نفت ایران است.

حسینی تصریح کرد: تا زمانی که دولتمردان ما در وزارت نفت و وزارت امور خارجه برنامه‌ای منسجم برای حمایت از بورس نفت ایران نداشته باشند، تحقق اهداف بورس نفت دور از دسترس خواهد بود.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 312
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران