پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1593 تاریخ : 1390/05/18-00:00:00
,9,
اختصاص 1000 میلیارد تومان تسهیلات برای کشت گندم و جو

اختصاص 1000 میلیارد تومان تسهیلات برای کشت گندم و جو

:مدیرعامل بانک کشاورزی از اختصاص 10 هزار و 723 میلیارد ریال سرمایه در گردش برای کشت گندم و جو در سال زراعی 90- 91 خبر داد.

 

به گزارش روز سه شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،محمد طالبی افزود: بر اساس تقاضای معاونت تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی و تصویب هیئت مدیره بانک کشاورزی مبلغ 10 هزار و 723 میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک برای تأمین هزینه کاشت، داشت و برداشت گندم و جو در سال زراعی 90- 91 اختصاص یافت.
مدیرعامل بانک کشاورزی افزود: این مبلغ بر اساس پیشنهاد معاونت تولیدات گیاهی و به شرح جدولی که از سوی آن معاونت به بانک ابلاغ شده، به صورت استانی توزیع می شود و به ازای هر هکتار بین 300 تا 400 هزار تومان تسهیلات به کشاورزان به نرخ بسته سیاستی نظارتی بانک مرکزی(11درصد) پرداخت می شود.
طالبی افزود: بر اساس برنامه تولید گندم و جو در کشور و توزیع استانی آن و طبق پیشنهاد معاونت تولیدات گیاهی این منابع برای تأمین سرمایه در گردش از شهریور ماه در اختیار کشاورزان قرار می گیرد و حداکثر مدت بازپرداخت آن تا پایان مرداد 91 از محل برداشت محصول و درآمد کشاورزان تأمین خواهد شد.
وی افزود: با توجه به بررسی دقیق معاونت تولیدات گیاهی مبلغ تصویب شده تقریبا تمام نیاز بخش کشاورزی را برای یک سال تأمین می کند و انتظار می رود اولین تسهیلات از شهریور 90 پس از تصویب استانی و ابلاغ سهمیه ها به کشاورزان پرداخت شود.
وی تأکید کرد: منابع این تسهیلات از محل منابع داخلی بانک تأمین شده و ارتباطی به وجوه اداره شده دولت ندارد

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 306
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران