پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1565 تاریخ : 1390/05/17-00:00:00
,10,
مانیتوری با امکان نمایش تصاویر سه بعدی

مانیتوری با امکان نمایش تصاویر سه بعدی

: به تازگی یک مانیتور جدید و متفاوت را به بازار معرفی شده است. این مانیتور که با مدل V3D245 به بازار معرفی شده است، از تکنولوژی Nvidia 3D Vision بهره می برد.


به گزارش روز دوشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت : این تکنولوژی امکان ارتباط بی سیم با عینک های سه بعدی را فراهم آورده و می تواند انتخاب مناسبی برای طرفداران تماشای فیلم و ویدئو و البته بازی های کامپیوتری هم باشد. این مانیتور 24 اینچی از نوع LED بوده و تصاویر را با وضوح HD و برابر 1080×1920 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می گذارد. زمان پاسخگویی این مانیتور 2 میلی ثانیه بوده و سرعت رفرش شدن تصاویر در آن به 120 هرتز می رسد.
تصاویری که این مانیتور نمایش می دهد شدت روشنایی 300 انسی لومن داشته و کنتراست آنها برابر 1 به 20000000 می رسد. تکنولوژی Nvidia 3D Vision امکان ارتباط این مانیتور با کامپیوترهای شخصی مجهز به کارت گرافیک Nvidia GeForce را فراهم می آورد تا به این ترتیب قابلیت پخش تصاویر سه بعدی را هم به کاربرانش بدهد. این مانیتور امکان دسترسی به بیش از 550 بازی کامپیوتری سه بعدی را به کاربرانش می دهد. این دستگاه دارای پورتHDMI 1.4 برای اتصال مستقیم بهBlu-ray 3D playerها و کنسول های بازی PS3 است. شرکت ViewSonic اعلام کرده است که این مانیتور جدید را از نیمه دوم ماه آگوست و با قیمت 499 دلار به بازار عرضه خواهد کرد.




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 308
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران