پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1543 تاریخ : 1390/05/17-00:00:00
,1,
پیام مدیر عامل بانک سپه به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیر عامل بانک سپه به مناسبت روز خبرنگار

تهران-شبکه تخصصی بانک وصنعت :دکتر پاشایی فام به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به فعالین و مجاهدین عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

 در پیام مدیر عامل بانک سپه آمده است:
ن والقلم و ما یسطرون....از روزی که قلم آفریده شد، اندیشه مهر به پرواز در آمد و بر بال واژه هایی که آفرید، نشست.
روز 17 مرداد، روز پاسداشت تلاشهای بی وقفه ای است از انسانهای آگاه و فرهیخته که با سلاح قلم طلایه دار جبهه آگاهی اند. انسان هایی که حاصل تلاش و مجاهدت صادقانه شان نتیجه ای جز بالندگی و پویایی برای جامعه به همراه ندارد. به راستی همین خصلت حق جویی و حق طلبی است که مجادهدت  و تلاش آنها را شایسته بهترین تکریم ها و تحسین ها می کند.
در بخش دیگری از این پیام می خوانیم: روز خبرنگار یادآور اراده و عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که با بازگویی حقیقت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش شده اند. در پیشاپیش سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی قرار دارند که در نگارش خبر از خون خود مایه گذاشتند و در آسمان بلند شهادت و ایثار نام خویش را جاودانه کردند.
بی شک حضور این مجاهدان راه آگاهی و نیک اندیشی نعمتی بزرگ برای جامعه، به ویژه جوامعی که راه رشد و پویایی و بالندگی را طی می کنند، محسوب می شود که باید قدردان آن بود.
پس، درود می فرستیم بر همه فعالان این عرصه سترگ و ارزش آفرین، خسته نباشید می گوییم به مجاهدان عرصه آگاهی و سلام و درود می فرستیم بر روان پاک شهیدان عرصه اطلاع رسانی که در مسیر تحقق آرمان های میهن عزیزمان، آموزگار مکتب آگاهی و فداکاری شدند. روز خبرنگار بر همه تلاشگران عرصه علم و آگاهی مبارک باد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 367
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران