پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 154 تاریخ : 1390/03/11-00:00:00
,17,
ایجاد 500 هزار شغل در بخش صنعت و معدن

سرپرست وزارت صنایع و معادن :

ایجاد 500 هزار شغل در بخش صنعت و معدن

صیانت از نیروی انسانی و حفظ انگیزه نیروها در دستور کار است و تشکیلات سازمانی جدید با رویکرد حفظ کرامت نیروی انسانی ایجاد می شود.

 سرپرست وزارت صنایع و معادن گفت : در صورت تخصیص منابع بانکی و تسهیلات لازم در بخش صنایع و معادن ، امکان ایجاد 500 هزار شغل تا پایان سال وجود دارد.
مهدی غضنفری در حاشیه همایش مدیران وزارت صنایع و معادن گفت: میزان دقیق سهم وزارتخانه در ایجاد اشتغال امسال ،‌ اعلام خواهد شد. وی افزود : برای طرح های توسعه ای در بخش صنعت و معدن و ایجاد اشتغال در این بخش به منابع جدید بانکی ، منابع صندوق توسعه ملی و نقدینگی مردم نیاز داریم. غضنفری گفت : امسال در بخش صنعت و معدن تا 50 هزار میلیارد تومان قابل سرمایه گذاری است. وی با بیان اینکه تا کنون تغییری در ساختار دو وزارتخانه نداده ام ، گفت :‌ صیانت از نیروی انسانی و حفظ انگیزه نیروها در دستور کار است و تشکیلات سازمانی جدید با رویکرد حفظ کرامت نیروی انسانی ایجاد می شود. غضنفری با اشاره به طرح های توسعه در بخش صنعت و معدن گفت :‌ 38 درصد صادرات غیرنفتی که بیش از 14 میلیارد دلار است در بخش صنعت و معدن محقق خواهد شد.

 


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 279
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران