پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1512 تاریخ : 1390/05/15-00:00:00
,8,
پذیره نویسی بیمه آرمان از امروز آغاز می شود

پذیره نویسی بیمه آرمان از امروز آغاز می شود

:مدیر بازار فرابورس از آغاز پذیره نویسی 210میلیون سهام شرکت بیمه آرمان از امروز (شنبه) خبر داد.

 

به گزارش روز شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،'امیر هامونی'افزود :شرکت بیمه آرمان 600 میلیارد ریال سرمایه اولیه دارد که 390 میلیارد ریال آن از طریق موسسان و 210میلیارد ریال آن بوسیله پذیره نویسی از روز 15 مرداد ماه جاری به مدت هفت روز تامین می شود.
وی افزود: 210 میلیون سهام شرکت بیمه آرمان به قیمت هر سهم یک هزار ریال پذیره نویسی می شود که تعداد 60 میلیون سهم آن از طریق شبکه کارگزاری فرابورس و 150 میلیون سهم در شعب بانک اقتصاد نوین به طور همزمان انجام می شود.
هامونی تصریح کرد: شرکت تامین سرمایه امین ،پذیره نویسی را متعهد می شود و تعداد سهام قابل پذیره نویسی برای هریک از پذیره نویسان حداقل 20هزار سهم و حداکثر 100هزار سهم معین شده است.
وی با تاکید به ممنوع بودن خرید سهام با استفاده از کد خرید گروهی 'ددد' برای کارگزاران اظهار داشت: خرید سهام از طریق شبکه کارگزاری فرابورس با داشتن کد سهامداری فعال امکان پذیر است، بنابراین خریدارانی که کد سهامداری ندارند با مراجعه به یکی از کارگزاران فرابورس درخواست کد کنند.
به گفته ی وی در پذیره نویسی از طریق شبکه کارگزاری فرابورس ،نماد معاملاتی از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح شنبه سفارش خرید را ثبت می کند.
**عرضه بلوک 35درصدی سپیده جام توس در فرابورس
سازمان خصوصی سازی 164.1میلیون سهم معادل 35درصد از سهام شرکت سپیده جام توس را به قیمت پایه 281ریال 15مرداد ( امروز) در بازار سوم فرابورس به فروش می رساند.
سازمان خصوصی سازی قصد دارد، 164.1 میلیون سهم معادل 35درصد از سهام شرکت سپیده جام توس را به ارزش 46.1 میلیارد ریال که متعلق به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است به قیمت پایه 281ریال، به صورت نقد یا نقد و اقساط ، شنبه 15مرداد ماه (امروز) در بازار سوم فرابورس به فروش برساند.
شرکت سپیده جام توس، 469میلیارد و 25میلیون ریال سرمایه دارد و در تولید شیشه های اوپال و بسته بندی کالاهای مذکور و امور بازرگانی مرتبط فعالیت می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 239
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران