پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1467 تاریخ : 1390/05/10-00:00:00
,18,
رونالدو ثروتمندترین بازیکن در جهان فوتبال

رونالدو ثروتمندترین بازیکن در جهان فوتبال

مهاجم پرتغالی تیم رئال مادرید به عنوان ثروتمندترین بازیکن در جهان فوتبال معرفی شد.

 به گزارش روز دوشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعهت: کریستیانو رونالدو با 12 میلیون یورو در سال و یک میلیون یورو در ماه درآمد خالص و معاف از مالیات به عنوان ثروتمندترین بازیکن در جهان فوتبال شناخته شد.

پس از رونالدو، لیونل مسی از بارسلونا با درآمد ماهیانه 875 هزار یورو و سالیانه 10 میلیون و 500 هزار یورو در رتبه دوم ایستاده و فرناندو تورس با 10 میلیون یورو درآمد سالیانه از چلسی در رتبه سوم است.

یحیی توره با همین درآمد اما مسکن اجاره‌ای از من‌سیتی در رتبه چهارم ایستاده و وین رونی با 791 هزار یورو درآمد ماهیانه و 9 میلیون و 500 هزار یورو درآمد سالیانه در رتبه پنجم ایستاده است.

کاکا، زلاتان، آده‌بایور، ته‌وز، اتوئو، ریبری، تری، لمپارد، جرارد، ژاوی، اینیستا، ویا، آلوس، ژکو و فردیناند رتبه‌های ششم تا بیستم را به خود اختصاص داده‌اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران