پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1437 تاریخ : 1390/05/08-00:00:00
,5,
قاسمی: به هیچ گروهی وابسته نیستم ، هدف من اتمام پروژه های نفتی است

قاسمی: به هیچ گروهی وابسته نیستم ، هدف من اتمام پروژه های نفتی است

گزینه پیشنهادی برای وزارت نفت گفت: من به هیچ جناحی وابسته نیستم به همین دلیل سعی می‌کنم تخصص را سرلوحه کارم قرار دهم تا بتوانم پروژه‌های نفتی را هر چه زودتر به اتمام رس

 به گزارش روز شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت، رستم قاسمی در جلسه‌ای که عصر امروز با مدیران صنعت نفت داشت، گفت: بنده پیش از این دورانی را در خدمت برادران رزمنده بودم که در دوران جنگ در کنار هم مشغول دفاع از میهن اسلامی‌مان بودیم.
وی ادامه داد: بعد از جنگ نیز در بخش سازندگی وارد و در عرصه صنعتی پروژه‌های کوچک و بزرگی را به خصوص در بخش نفت اجرا کردیم.
گزینه پیشنهادی وزارت نفت با اشاره به اینکه با اکثر دوستان و متخصصین نفتی آشنا است، خاطر نشان کرد: به طور کلی از کارهای سیاسی بیزارم به همین دلیل در دورانی که در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء مشغول فعالیت بودم آنچه که برعهده من قرار می‌گرفت انجام می‌دادم به همین دلیل در بسیاری از دولت‌ها با دیدگاه‌های سیاسی متفاوت مشغول به کار بودم.
قاسمی تصریح کرد: من به هیچ جناحی وابسته نیستم به همین دلیل سعی می‌کنم تخصص را سرلوحه کارم قرار دهم تا بتوانم پروژه‌های نفتی را هر چه زودتر به اتمام رسانم.
وی با اشاره به اینکه وزرای نفت قبلی هر کدام به نوبه‌ خودشان تلاش‌های زیادی را انجام داده‌اند گفت: اکنون من به عنوان وزیر پیشنهادی نفت به مجلس معرفی شده‌ام و در صورت کسب رأی اعتماد سعی می‌کنم جلسات مختلفی را با کارکنان صنعت نفت بگذارم تا بتوانیم با هم در پیشبرد کارهای نفتی سریع‌تر قدم برداریم.
وزیر پیشنهادی نفت با اشاره به اینکه دو موضوع را سرلوحه کار خود بعد از کسب رأی اعتماد از مجلس قرار می‌دهد گفت: اولین موضوع بخش داخلی نفت و دیگری نفت برای کشور است به این مفهوم که سعی می‌کنم در میادین مشترک به خصوص پارس جنوبی و میادین مشترک ایران و عراق و صیانت از مخازن و جمع‌آوری گازهای همراه فعالیت‌های چشمگیری داشته باشیم.
وی با اشاره به مسائل داخلی صنعت نفت گفت: مهمترین بحث در این بخش احیاء و بازسازی منابع انسانی است که باید به طور جدی در این عرصه وارد شویم.
قاسمی تصریح کرد: برای تقویت نیروی انسانی برنامه ویژه‌ای داریم که از جمله آن می‌توان به بحث‌های آموزشی اشاره کرد.
وی تصریح کرد: خط قرمز ما در صنعت نفت نظام، رهبری و ولایت است به همین دلیل از متخصصان و نیروهایی استفاده می‌کنم که هم توانمند باشند و هم این خطوط قرمز را قبول داشته باشند.
وی با اشاره به وجود تحریم در صنعت نفت گفت: با کمک متخصصان صنعت نفت می‌توانیم بر تحریم نیز فائق آییم به طوری که در درجه اول باید روابط بین‌المللی خود را بهبود بخشیم.
وی تصریح کرد: من انتقاد‌پذیر و اهل مشورت هستم و سعی می‌کنم تمام فعالیت خود را با مشورت انجام دهم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 310
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران