پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1434 تاریخ : 1390/05/08-00:00:00
,9,
شیر با 520 تومان از دامداران خریداری می شود

شیر با 520 تومان از دامداران خریداری می شود

: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران سه شنبه شب در ملاقات عمومی خود با مردم و اهالی روستاهای بخش هزارجریب در روستای ابچین نکا اظهار داشت: ارائه یارانه خرید علوفه به دا

به گزارش روز شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت :هادی ابراهیمی عدم پوشش مخابراتی در منطقه یکی از عمده مشکلات بوده که با رایزنی های انجام شده با مدیریت مخابرات استان این دکل تا پایان شهریور ماه راه اندازی می شود.
وی ابراز داشت: البته امکان سنجی در این راستا باید به فوریت انجام شود تا مردم با کمترین مشکل در این راستا روبه رو شوند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به وضعیت نگران کننده کمبود آب در منطقه بیان داشت: گزارش های انجام شده در منطقه کاملا مشهود است که در همین جلسه مقرر شد که تا قبل از ماه مبارک رمضان فکر اساسی در این راستا اندیشیده شود و اعتبارات مناسبی را برای آب در این مناطق اختصاص می دهیم تا مشکلات مردم حل و فصل شود.
وی گفت: دائر کردن مجتمع های آبرسانی از جمله برنامه های ما در این زمینه است که میتواند بخشی از مشکلات منطقه را کاهش دهد.
ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شغل عمده مردم منطقه یادآور شد: با توجه به اینکه شغل عمده مردم منطقه کشاورزی و دامداری است، باید تقویت کشاورزی و دامداری روستاها براساس ظرفیت و توانمندی ها انجام شود.
ابراهیمی اضافه کرد: ایجاد اشتغال و افزایش بیکاری در منطقه نیز از عمده مشکلات در این منطقه بوده که این مسئله در کل استان مشهود و از نگرانی های مهم استانی است که بر همین اساس در سال جاری، مقرر شد 100 هزار فرصت شغلی در مازندران ایجاد شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر برای چگونگی ایجاد فرصت های شغلی چاره اندیشی نشده و این اشتغال در زمینه های مختلف کشاورزی، خدماتی، گردشگری، خدمات و... باید مورد بررسی قرار گیرد.
* شیر به قیمت 520 تومان از دامداران خریداری می شود
ابراهیمی همچنین با اشاره به عدم ثبات در قیمت شیر خریداری شده از دامداران عنوان کرد: به دستور استاندار مازندران شیر به قیمت 520 تومان از دامداران خریداری می شود که نقطه امیدی برای دامداران است.
این مسئول گفت: ارائه یارانه خرید علوفه به دامداران نیز از دیگر برنامه های اجرایی است که منطقه هزارجریب نکا در اولویت قرار دارد.
وی با بیان اینکه دادن پروانه بهره برداری برای تاسیس دامداری و مرغداری در روستاها از برنامه های پیش بینی شده برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی است، تصریح کرد: این کار باید در هزارجریب نکا با شناسایی استعدادها و اولویت ها، در دستور کاری قرار گیرد تا با سرمایه گذاری مطمئن، اشتغال ایجاد شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اجرای طرح هادی را نیز از دیگر برنامه های مناسب برای تغییر چهره روستاها و تعریض معابر و خیابان ها دانست که باید با پشتکار همه جانبه عملیاتی شود.
این مسئول ادامه داد: احداث پل روستایی، ترمیم و اصلاح جاده ها نیز از برنامه های مهم و مورد توجه ما در بخش هزارجریب است که با توجه به محرومیت در منطقه باید با اولویت کاری در این منطقه انجام شود.
ابراهیمی در پایان اذعان داشت: نگاه دولت، خدمات رسانی به تمام مناطق است و وظیفه مدیران نیز باید حرکت در این محور و حضور در بین مردم و رفع مشکلات باشد.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 340
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران