پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1424 تاریخ : 1390/05/08-00:00:00
,8,
مدیرعامل جدید بانک اقتصاد نوین منتظر تاییدیه بانک مرکزی

مدیرعامل جدید بانک اقتصاد نوین منتظر تاییدیه بانک مرکزی

:مدیرعامل بانک 800 میلیارد تومانی اقتصاد نوین تغییر کرد و رئیس سابق شرکت بورس اوراق بهادار به عنوان مدیرعامل جدید این بانک حاضر در بورس معرفی شده و منتظر تاییدیه بانک مر

 

به گزارش روز شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،در پی اتمام دوره دو ساله هئیت مدیره بانک اقتصاد نوین، اعضاء جدید هیئت مدیره این بانک حاضر در بورس در جریان برگزاری مجمع 28 تیر ماه انتخاب و برای تایید نهایی به بانک مرکزی معرفی شده اند.
براساس این گزارش،‌ در این تغییر و تحول احمد طاهری بهبهانی که از دو سال پیش جانشین رسول اف در سمت مدیرعاملی این بانک شده بود، به دلیل اتمام دوره دو ساله جای خود را به محمد هاشم بت شکن (که دارای سوابقی چون رئیس شرکت بورس اوراق بهادار و گروه بهمن و معاون بانک اقتصاد نوین است ) داد.
این تغییر و تحول در حالی رخ داده که برخی این رویداد را ناشی از رد صلاحیت مدیران بانک‌ها از سوی بانک مرکزی می دانند اما بت شکن در گفت وگو با فارس اعلام کرد: جابجایی در ترکیب هئیت مدیره و مدیرعاملی بانک اقتصاد نوین ربطی به رد صلاحیت بانک مرکزی ندارد و این موضوع ناشی از اتمام دوره دو ساله فعالیت هئیت مدیره است.
وی ادامه داد : هنوز این تغییر و تحول و مدیرعاملی ام در این بانک نهایی نشده و باید منتظر تاییدیه های لازم از سوی بانک مرکزی بود.
براساس این گزارش، همچنین در شرایطی عارفی وارد هئیت مدیره بانک اقتصاد نوین شده و بهرام فتحعلی ،عبدالحسین ثابت و علی معونی راد نیز از دیگر اعضا هیئت مدیره هستند که ریاست هئیت مدیره این بانک همچنان به عهده محمدصدر هاشمی نژاد است.
در ترکیب سهامداری بانک اقتصاد نوین شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران با بیش از 13 درصد،سرمایه گذاری سامانه استراتوس، ساختمانی توسعه صنایع بهشهر تهران، شرکت بهپخش و شرکت تامین مسکن جوانان هر کدام با بیش از 8 درصد از جمله مالکان حقوقی و اصلی این بانک به شمار می روند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران