پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1392 تاریخ : 1390/05/05-00:00:00
,7,
استقبال اعضای صنف طلا و جواهر از ساختمان جدید اتحادیه

استقبال اعضای صنف طلا و جواهر از ساختمان جدید اتحادیه

: مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتحادیه طلا و جواهر تهران با حضور گرم اعضای اتحادیه برگزار شد، این اتحادیه که به همت اعضای آن ساخته شد مورد استقبال اعضای صنفی قرار گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت :  نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، ضمن تشکر از هیات مدیره اتحادیه ابراز امیدواری کرد و گفت:  اعضای صنف   باید دست همکاری به ما بدهند تا بتوانیم تولیدات صنعت طلا و جواهر را در کشور و حتی جهان گسترش دهیم و ناگزیریم که در این عرصه به سوی تخصصی شدن پیش رویم.

در ادامه مهدی طاهر حکاک  از روسای اتحادیه ها  ،رییس  کل اداره استاندارد، رییس مجمع امور صنفی  و دیگر مدعوین تشکر کرد و افزود: قرار است در این اتحادیه  با همکاری اعضای صنف به مسائل مربوط به صنف طلا و جواهر بپردازیم و برای ارتقا آن تلاش کنیم.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران افزود: اتحادیه جدید با یک استراتژی جدید و برنامه ریزی قوی کار خود را ادامه خواهد داد.

وی سپس قسمت های مختلف اتحادیه را به اختصار تشریح کرد و گفت:این ساختمان در 5 طبقه و هر طبقه مجزا به بایگانی، حسابداری و تشکیل پرونده است،همچنین در همکف این ساختمان نمایشگاه بزرگی برای اعضای صنف که تمایل دارند نمونه کارهای خود را به معرض نمایش بگذارند تعبیه شده است.

وی در خصوص مطلب فوق افزود:افرادی که مایل هستند مصنوعات خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند می توانند به اتحادیه مراجعه کرده و نام نویسی کنند.

 

وی در خاتمه از کسانی که از این ساختمان دیدن کردند خواست پیشنهادات خود را توسط صندوق پیشنهادات که در ساختمان اتحادیه جدید مستقر است اعلام کنند یا با شماره تلفن های 88836342-88832461  تماس حاصل نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 343
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران