پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1383 تاریخ : 1390/05/05-00:00:00
,10,
 تولید 95 درصد تابلو فرش‌های‌ کشور در آذربایجان شرقی

تولید 95 درصد تابلو فرش‌های‌ کشور در آذربایجان شرقی

: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی از تولید بیش از 95 درصد تابلوهای نفیس بافته شده در کشور در آذربایجان شرقی خبر داد.

   به گزارش ، صادق نجفی اظهار داشت: هفت درصد از کل صادرات فرش دستبافت کشور مربوط به صادرات تابلو فرش است که از این مقدار نیز شش درصد تابلو فرش های بافته شده در آذربایجان شرقی و شهر سردرود است.
    رئیس کمیته فرش آذربایجان شرقی اظهارداشت: کیفیت، طرح‌های اصیل و برند معتبر فرش تابلو فرش‌های بافته شده در آذربایجان شرقی اکنون در بازارهای جهانی در سطحی قرار دارد که توان رقابت با آن برای کشور های رقیب مشکل است.
    نجفی اظهارداشت: چشم‌انداز تابلو فرش‌های این منطقه در آینده نزدیک بسیار روشن و وسیع‌تر از حالت فعلی است که تقاضا در بازار‌های بین‌المللی برای تابلو فرش آذربایجان شرقی در حال افزایش است.
    رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته 20 میلیارد تومان تسهیلات از صندوق مهر امام رضا (ع) برای توسعه هنر صنعت فرش دستبافت پرداخت شده است و امسال نیز ارائه آموزش‌های مهارتی، بیمه قالی بافان و حمایت‌های تسهیلاتی از فرش دستبافت در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
    نجفی ادامه داد: هدف‌گذاری صادراتی برای بازارهای چین، کانادا، ژاپن، ترکیه و روسیه برای افزایش 20 درصدی صادرات فرش دستبافت در سال 90 صورت گرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران