پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1381 تاریخ : 1390/05/05-00:00:00
,10,
فرش ایران نماد هنر مشرق زمین است

فرش ایران نماد هنر مشرق زمین است

: استاندار آذربایجان شرقی گفت: ایران و چین نماینده هنر مشرق زمین بوده و فرش ایران نیز نماد هنر مشرق زمین است.

به گزارششبکه تخصصی بانک و صنعت :  احمدعلیرضا بیگی  در دیدار با خبرنگاران رسانه‌های برتر چینی بر جایگاه برتر فرش ایران در ابعاد داخلی و خارجی تاکید کرد.
    وی با اشاره به تمدن کهن مشرق زمین اظهار داشت: تمدن ایران و چین در این میان دارای نقش مهمی هستند.
    بیگی فرش ایران را یکی از نمادهای تمدن مشرق زمین خواند وافزود: فرش ایران نیز در داخل کشور دارای گوناگونی و تنوع بسیار بوده و فرش نقاط مختلف با دیگر نقاط متفاوت است.
    استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: این هنر مایه افتخار بوده و هنر زبانی است که تمام ملل قادر به درک آن بوده و امکان برقراری ارتباط میان ملل ممکن است.
    
   
    بیگی یادآور شد: خوشحالیم که فرش امروز مایه این ارتباط شده و امروزه وسیله زندگی بسیاری از مردم از طریق فرش است و در حال حاضر دانشکده فرش در آذربایجان شرقی فعال است.
    وی در ادامه با بیان اینکه فرش در زمینه‌های مختلف هنرنمایی می‌کند، اظهار داشت: امروز قرآن کریم از طریق فرش به نمایش کشیده شده و هنرمندان آذربایجان‌شرقی این فرش را به تصویر کشیده‌اند.
    استاندار آذربایجان شرقی خبرنگاران را کنجکاوترین انسان‌ها برای کشف حقیقت عنوان کرد و خطاب به آنان افزود: امیدواریم در مدت این سفر در مورد فرش ایران به شناخت کافی برسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 534
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران