پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1380 تاریخ : 1390/05/05-00:00:00
,10,
 معرفی فرش ایران به دیگر کشورها مورد توجه است

معرفی فرش ایران به دیگر کشورها مورد توجه است

: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی گفت: معرفی فرش ایران از طریق خبرنگاران و رسانه‌های خارجی به دیگر کشورها مورد توجه قرار دارد.


    به گزارش شبکه تخصصی بانک و صنعت : صادق نجفی  در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با خبرنگاران چینی بر توسعه ظرفیت‌های بازار فرش ایران در خارج از کشور با استفاده از ظرفیت‌های مختلف تاکید کرد.
    وی با اشاره به بازار مناسب ایران در زمینه بازار فرش در خارج از کشور و از جمله چین اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مرکز ملی فرش بازدید خبرنگاران از این مجموعه بوده است.
    نجفی گفت: هشت خبرنگار چینی و تعدادی از خبرنگاران حوزه چین در این دیدار حضور دارند.
    وی ادامه داد: این تور ویژه به همت مرکز ملی فرش ایران و با همکاری اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت ارشاد و سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی، برای خبرنگاران رسانه‌های چینی تدارک دیده شده است.
   
    رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی ادامه داد: این خبرنگاران طی امروز و فردا با توانمندی‌های این استان در حوزه فرش دستباف، از کارگاه‌های مرتبط نیز بازدید می‌کنند.
    وی تصریح کرد: این برنامه با توجه به قرار گرفتن‌ چین در زمره بازارهای هدف صادراتی فرش دستباف ایران طراحی و اجرا می‌شود.
    نجفی ادامه داد: بازدید از نمایشگاه فرش مراغه، بازدید از بازار تبریز و منطقه گردشگری کندوان از جمله برنامه‌های بازدید این گروه در استان است.
    در ماه‌های آتی نیز با تمهیدات مرکز ملی فرش ایران، گروه‌های خبری دیگری از مهم‌ترین رسانه‌های کشورهای هدف به بازدید از دیگر مناطق فرش‌بافی کشور خواهند پرداخت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 419
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران