پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1359 تاریخ : 1390/05/05-00:00:00
,2,
مشتریان بانک صادرات 3میلیون و 651 هزار قبض  غیرحضوری پرداختند

مشتریان بانک صادرات 3میلیون و 651 هزار قبض غیرحضوری پرداختند

تهران -شبکه تخصصی بانک و صنعت : مشتریان بانک صادرات ایران از طریق امکانات مکانیزه این بانک طی تیر ماه سال جاری3 میلیون و 651 هزار قبض خدمات شهری خود را بصورت غیر حضوری پرداخت کردند.

 

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارتقای کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه خدمات بانکی، نسبت به راه اندازی سیستم های مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام نموده که بر این اساس در تیر ماه سالجاری مشتریان این بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاههای خودپرداز ، تلفنبانک (09602) ، دستگاههای pos ، سیستم بانکداری اینترنتی و همراه بانک ، 3 میلیون و 651 هزار انواع قبوض خدمات شهری خود را پرداخت نموده اند.
بنابر این گزارش مشتریان این بانک از طریق دستگاههای خودپرداز یک میلیون و 577 هزار، تلفنبانک 788 هزار، دستگاههای پایانه فروشگاهی (pos) یک میلیون و 87 هزار، همراه بانک 131 هزار و سیستم بانکداری اینترنتی 68 هزار قبوض خود را پرداخت  نموده‌اند. این گزارش می افزاید: مجموع تعداد قبوض دریافتی در تیر ماه سالجاری از طریق امکانات مکانیزه بانک صادرات ایران سه میلیون و 651 هزار قبض بوده که وجه آن بالغ بر یک میلیارد و 148میلیون ریال گردیده است.
گفتنی است استفاده از سیستم های مکانیزه پرداخت قبوض خدمات شهری بانک صادرات نقش بسزایی در صرفه جویی وقت و هزینه مشتریان، کاهش ترافیک و آلودگی هوا و جلب رضایتمندی مشتریان دارد.
لازم به ذکر است دارندگان سپهر کارتهای بانک صادرات و کارت بانکهای عضو شبکه شتاب به راحتی می توانند طی تماس با شماره تلفن 09602 (صدای سپهر) و یا مراجعه به دستگاههای  پایانه فروشگاهی و خودپردازهای این بانک در سراسر کشور که مجهز به سیستم بارکدخوان می باشند و همچنین عضویت در سیستم همراه بانک و یا بانکداری اینترنتی بانک صادرات، قبوض خدمات شهری خود را بصورت رایگان پرداخت نمایند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران