به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارتقای کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارائه خدمات بانکی، نسبت به راه اندازی سیستم های مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام نموده که بر این اساس در تیر ماه سالجاری مشتریان این بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاههای خودپرداز ، تلفنبانک (09602) ، دستگاههای pos ، سیستم بانکداری اینترنتی و همراه بانک ، 3 میلیون و 651 هزار انواع قبوض خدمات شهری خود را پرداخت نموده اند.
بنابر این گزارش مشتریان این بانک از طریق دستگاههای خودپرداز یک میلیون و 577 هزار، تلفنبانک 788 هزار، دستگاههای پایانه فروشگاهی (pos) یک میلیون و 87 هزار، همراه بانک 131 هزار و سیستم بانکداری اینترنتی 68 هزار قبوض خود را پرداخت نمودهاند. این گزارش می افزاید: مجموع تعداد قبوض دریافتی در تیر ماه سالجاری از طریق امکانات مکانیزه بانک صادرات ایران سه میلیون و 651 هزار قبض بوده که وجه آن بالغ بر یک میلیارد و 148میلیون ریال گردیده است.
گفتنی است استفاده از سیستم های مکانیزه پرداخت قبوض خدمات شهری بانک صادرات نقش بسزایی در صرفه جویی وقت و هزینه مشتریان، کاهش ترافیک و آلودگی هوا و جلب رضایتمندی مشتریان دارد.
لازم به ذکر است دارندگان سپهر کارتهای بانک صادرات و کارت بانکهای عضو شبکه شتاب به راحتی می توانند طی تماس با شماره تلفن 09602 (صدای سپهر) و یا مراجعه به دستگاههای پایانه فروشگاهی و خودپردازهای این بانک در سراسر کشور که مجهز به سیستم بارکدخوان می باشند و همچنین عضویت در سیستم همراه بانک و یا بانکداری اینترنتی بانک صادرات، قبوض خدمات شهری خود را بصورت رایگان پرداخت نمایند.