پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1335 تاریخ : 1390/05/04-00:00:00
,14,
تشکیل اتحادیه توریستی در امتداد خط آهن پکن - شانگهای

تشکیل اتحادیه توریستی در امتداد خط آهن پکن - شانگهای

هفت شهر بزرگ چین که در امتداد خط آهن سریع السیر پکن ـ شانگهای قرار دارند، به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر گردشگری و جذب توریست بیشتر یک اتحادیه توریستی تشکیل دادند.

 همزمان با افزایش تسهیلات ترابری و ایجاد خط آهن پرسرعت در شهرهای بزرگ پکن و شانگهای و افزایش سطح تسهیلات و اعتماد شهروندان به سفر، هفت شهری که در امتداد این مسیر قرار دارند، دست به تشکیل اتحادیه واحد توریستی زدند.

 
به گزارش شینهوا ، هفت شهر یاد شده طی نشستی که در شهر جینان مرکز استان شرقی شانگ دونگ برگزار شد، طی انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کردند که توافق نامه رسمی ویژه ای را برای ایجاد هماهنگی و همکاری های توریستی امضا کرده اند تا از این طریق توریسم منطقه ای در امتداد خط آهن موجود در حدفاصل این هفت شهر را بیش از پیش توسعه دهند.
 
این بیانیه شهرها و مقامات شهرهای عضو را ملزم کرده است تا در مسائل مختلفی از جمله منابع جستجو برای مسافر و افزایش تسهیلات  وخدمات مشتریان دراین هفت شهر با یکدیگر هماهنگ باشند. همچنین مقامات توریسم و آژانس های مسافرتی ملزم به ارتقای سطح   تورهای یک یا دو روزه  در تعطیلات اخر هفته با هدف افزایش سفر دراین ایام هستند.
 
وانگ یواشنگ معاون اداره توریسم منطقه ای در استان شادونگ درهمین زمینه گفت:« خطوط راه آهن پرسرعت درمسیر پکن به شانگهای پایگاه مناسبی را برای سازماندهی منابع مسافرتی و جذب توریست در سرتاسر استان های موجود و متصل در مسیر این خط آهن فراهم کرده است. از این رو ما در نظر داریم در آینده مسیرهای جذاب بیشتری را در منطقه ارتباط خط آهن میان سه استان پکن، شانگهای و تیانجین  ایجاد کنیم .»
 
هه ژیننگ معاون دفتر توریسم استان تیانجین نیز درهمین زمینه گفت:«بخش توریسم در امتداد مسیر خط آهن  سریع السیر پکن به شانگهای  با این تصمیم متحول خواهد شد. ما نیاز به پایگاهی داشتیم تا به اتکای آن برنامه منسجمی برای هماهنگی های بیشتر و ایجاد این تحولات در صنعت گردشگری منطقه طراحی و اجرا کنیم. این طرح درعین حال به ما  فرصت بیشتری برای همکاری های جدی تر در منطقه ای بزرگ ترجهت توسعه صنعت گردشگری داده است. »
 
 علاوه بر پکن و شانگهای ، می توان به شهرهای تیانجین، نانجینگ و جینان نام برد که با پیوستن به این توافق نامه اتحادیه مشترک توریستی هفت شهر چین را تشکیل داده اند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 261
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران