پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1324 تاریخ : 1390/05/03-00:00:00
,9,
عرضه گوشت با 5 درصد تخفیف طی روزهای آتی

عرضه گوشت با 5 درصد تخفیف طی روزهای آتی

:از حدود پنج روز آینده در راستای اجرای طرح فروش ویژه محصولات پروتئینی به مناسبت ماه رمضان، گوشت قرمز در برخی واحدها با 5 درصد تخفیف عرضه می شود.

به گزارش روز دوشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت : علی خندان روی جوان، رئیس اتحادیه گوشت گاوی در خصوص وضعیت تامین گوشت در بازار گفت: هم اکنون گوشت در بازار با نرخ متعادل و به میزان کافی موجود است و در این خصوص هیچ کمبودی وجود ندارد. در حال حاضر گوشت قرمز به نرخ کیلویی 13 هزار و 200 تومان به صورت لاشه و گوشت وارداتی گرم نیز به قیمت کیلویی هشت هزار و 800 تومان در بازار به مصرف کننده عرضه می شود.
وی در خصوص طرح ویژه عرضه کالا در ماه رمضان نیز اعلام کرد: به دنبال اجرای طرح فروش ویژه محصولات پروتئینی، از حدود پنج روز آینده واحدهایی که پلاکارد بر سردر آنها نصب شده، محصولات خود را با 5 درصد زیر قیمت بازار به مصرف کنندگان عرضه خواهند کرد.
به گفته خندان، هم اکنون روزی 250 راس گوساله و حدود 12 تن گوشت گوسفند در به شهرستان های مختلف فرستاده می شود که بر این اساس می توان عنوان کرد هیچگونه کمبودی در بازار کشور وجود ندارد.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 408
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران