پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1319 تاریخ : 1390/05/03-00:00:00
,10,
رئیس اتحادیه کشوری لوازم خانگی خبر داد: درخواست تغییر قیمت کالاهای وارداتی

رئیس اتحادیه کشوری لوازم خانگی خبر داد: درخواست تغییر قیمت کالاهای وارداتی

کالاهای وارداتی اسناد و مدارک خود را به سازمان حمایت برای بررسی تغییر قیمت ها ارائه داده اند.

: ئیس اتحادیه کشوری لوازم خانگی از برگزاری نخستین همایش ملی و نمایشگاه صنعت لوازم خانگی در 6 و 7 مرداد ماه سالجاری خبرداد.

به گزارش روز دوشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت :  محمد طحان پور پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: راهکارهای حمایت از تولید مناسب و با کیفیت و ارتقای کیفیت محصولات وارداتی و همچنین مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نخستین همایش ملی جهاد اقتصادی در صنعت لوازم خانگی مورد بررسی قرار می گیرد.
وی افزود: همچنین نمایشگاهی از 50 شرکت برتر صنعت لوازم خانگی، داخلی و خارجی در حاشیه این همایش از ساعت 9 صبح تا 7 بعداظهر اقدام به عرضه آخرین محصولات خود می کنند.
رئیس اتحادیه کشوری لوازم خانگی گفت: با مجوز سازمان حمایت از دوم خرداد ماه سالجاری تولیدات لوازم خانگی داخلی 8 درصد افزایش قیمت داشته است و این در حالی است که اتحادیه در 2.5 سال گذشته اجازه هیچگونه افزایش قیمتی را به واحدهای تولیدی نداده بود.
وی افزود: کالاهای وارداتی نیز به لحاظ هزینه حمل و نقل و افزایش نرخ ارز اسناد و مدارک خود را به سازمان حمایت برای بررسی تغییر قیمت ها ارائه داده اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 357
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران