پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1295 تاریخ : 1390/05/03-00:00:00
,1,
طراحی ابزارهای متنوع مالی و بانکی ضامن منافع سهامداران بانک دی است

طراحی ابزارهای متنوع مالی و بانکی ضامن منافع سهامداران بانک دی است

تهران -شبکه تخصصی بانک وصنعت :پس از گذشت چند روز از آغاز معاملات سهام بانک دی در فرابورس، مجمع عمومی عادی سالانه بانک دی برگزار شد و پرداخت سود نقدی به سهام‌داران بانک به تصویب مجمع رسید.

 جعفر جمالی مدیر عامل بانک دی در زمینه حضور سهام بانک در فرابورس گفت: حضور در فرابورس اقدامی ضروری بود که برای کشف قیمت سهام بانک و افزایش شفافیت فعالیت‌های بانک باید صورت می‌پذیرفت. وی اقبال سهام‌داران از بانک دی را از یک طرف ناشی از عملکرد موفقیت‌آمیز بانک‌های خصوصی در دهه‌ی اخیر در اقتصاد ایران دانست و از طرف دیگر تاکید کرد که بانک دی با توجه به راهبرد ارزش‌آفرینی که دنبال می‌کند می‌تواند با طراحی ابزارهای متنوع مالی و بانکی، ضمن تامین رضایت سپرده‌گذاران و مشتریان، منافع سهام‌داران را نیز مورد توجه قرار دهد.
دکتر جمالی در پایان سهام بانک دی را برای سرمایه‌گذاری بلندمدت مناسب دانست و اظهار کرد: سهام‌داران بانک دی باید به افق‌های درازمدت سهام این بانک که هم‌اکنون وارد دومین سال فعالیت خود شده است توجه کنند. بدیهی است روند قیمت سهام در بازار فرابورس، نشان دهنده نحوه عملکرد و میزان رشد بانک دی در حوزه بانکداری است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 300
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران