پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1284 تاریخ : 1390/05/03-00:00:00
,2,
مراسم اهدای جوایز 250 میلیون ریالی قرعه کشی بانک ملی ایران برگزار شد

مراسم اهدای جوایز 250 میلیون ریالی قرعه کشی بانک ملی ایران برگزار شد

تهران-شبکه تخصصی بانک وصنعت :با حضور مسئولان ارشد بانک ملی ایران، جمعی از هنرمندان و انبوه مشتریان این بانک مراسم اهدای جوایز 250 میلیون ریالی قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران برگز

به گزارش روز دوشنبه شبکه تخصصیی بانک و صنعت ، مدیر عامل بانک ملی ایران در این مراسم که در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی انجام شد، با تقدیر از مشتریان به عنوان بزرگترین سرمایه این بانک گفت: مشتریان مشوق خدمتگزاران خود در بانک ملی ایران هستند و رضایت آن ها شوق خدمت را در کارکنان ایجاد می کند.
آقای محمودرضا خاوری با اشاره به عملکرد مطلوب بانک های کشور در دوران اوایل انقلاب و زمان جنگ تحمیلی، فعالیت بانک ها بویژه بانک ملی ایران را در دوران تحریم موثر و اساسی ارزیابی و ایمان کارکنان بانک را عامل این توفیقات عنوان کرد.
وی در ادامه فعالیت های بانک های کشور بر مبنای قانون عملیات بانکداری بدون ربا را مورد اشاره قرار داد و گفت: بانکداری اسلامی در کشور ما به صورت یکپارچه پیاده سازی شده و در حال اجراست.
آقای خاوری با تشریح ابعاد مختلف بانکداری اسلامی ابراز داشت: بانک ملی ایران در راستای طرح تحول اقتصادی کشور از تمامی ظرفیت ها و عقود بانکداری بدون ربا استفاده می کند.
وی قرض الحسنه را یکی از انواع عقود بانکداری بدون ربا عنوان کرد و گفت: در عقد قرض الحسنه روح تعاون، همکاری و نوع دوستی متجلی است.
مدیر عامل بانک ملی ایران در پایان عملکرد بانک ملی ایران در طول 83 سال فعالیت خود را فراتر از مأموریت های یک بانک دانست و گفت: بانک ملی ایران برای خود مسئولیت های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و … در جهت خدمت به مردم قائل است.
در ابتدای این مراسم نیز رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران با اشاره به ماهیت حساب های قرض الحسنه گفت: بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک کشور در تیرماه سال 88، صندوق   قرض الحسنه ملی ایران را تاسیس کرد که عملکرد این صندوق تاکنون موفقیت آمیز بوده است.
آقای حسین دشتی ابراز داشت: منابع قرض الحسنه بانک ملی ایران در مرحله سی و دوم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز، رشد 36 درصدی داشته که بر این اساس بانک ملی ایران با 5/2 درصد افزایش سهم، بانک اول کشور در این زمینه است، در عین حال که در خصوص اعطای تسهیلات  قرض الحسنه پس انداز نیز، این بانک در رده اول بانک ها قرار دارد.
وی با تشریح جزئیات قرعه کشی مرحله سی و دوم حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک  ملی ایران گفت: 33 میلیون حساب قرض الحسنه در بانک ملی ایران وجود دارد که 18 میلیون حساب مشمول شرکت در قرعه کشی مرحله سی و دوم بودند.
به گفته آقای دشتی، بانک ملی ایران در سال 89، یک میلیون و 464 هزار فقره تسهیلات  قرض الحسنه در بخش های تامین مسکن، کارگشایی، رفع احتیاجات ضروری ، خود اشتغالی و … پرداخت کرده است، در عین حال که در طول سه ماهه اول سال جاری نیز 137 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 3 هزار میلیارد ریال به واجدان شرایط اعطا شد.
وی اعطای 23 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در جهت ساخت مدارس در مناطق محروم را از دیگر فعالیت های بانک ملی ایران در سال 89 عنوان کرد و گفت: در سال گذشته بانک ملی ایران در خصوص آزادی زندانیان نیازمند، حمایت از کودکان بی سرپرست و ساخت مساجد 13 میلیارد و 700 میلیون ریال پرداخت کرده است.
آقای دشتی در ادامه ابراز داشت: در قرعه کشی مرحله سی و دوم ، بالغ بر 906 هزار نفر موفق به دریافت بالاترین مبلغ جوایز در سیستم بانکی به ارزش بالغ بر 672 میلیارد ریال شدند.
وی تاسیس شعب بانکداری مشارکتی (PLS)، افزایش شعب بانک کارگشایی از 13 به 52 شعبه، تاسیس باجه های ترویج بانکداری اسلامی برای اولین بار در سیستم بانکی و ایجاد شعب ویژه بانوان را از دیگر فعالیت های قابل توجه بانک ملی ایران در جهت اجرای بانکداری اسلامی عنوان کرد.
لازم به ذکر است در این مراسم که دارای بخش های متنوعی نظیر موسیقی پاپ، طنز ، اهدای جوایز 250 میلیون ریالی به تعدادی از برندگان ، قرعه کشی و … بود، هنرمندانی نظیر آقایان داود رشیدی ، داریوش ارجمند، رضا رویگری، جعفر دهقان و خانم ها شقایق دهقان، الهام حمیدی و نرگس محمدی نیز حضور داشتند . 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران