پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1262 تاریخ : 1390/05/02-00:00:00
,9,
دلتسر بهنوش - نوشیدنی که  بوی کف صابون می دهد

تابستان ها و کیفیت ها نوشابه ها در کشور،

دلتسر بهنوش - نوشیدنی که بوی کف صابون می دهد

شایسته است سازمان تعزیزات در این خصوص نظرسنجی ، تحقیقات ، بررسی یا ... کاری انجام دهد و اجازه ندهد ، واحدهای تولید هر گونه که دلشان بخواهد عمل کنند.

هر سال تابستان با گرم شدن هوا و به تبعیت از آن افزایش میزان مصرف انواع نوشیدنی ها ، کارخانه های تولیدی بر میزان تولید افزوده و از کیفیت می کاهند.

 گرمای هوا در اهواز به 48 و در تهران به 36 درجه سانتی گراد بالای صفر رسیده است و در این هوای گرم هیچ چیز به اندازه یک نوشیدنی خنک دلجسب نیست.

با همین نیت امشب وقتی یک بطری دلستر لیمویی شرکت بهنوش را خریدم تا به اصطلاح جگر مان را خنک کند، نه تنها این کار را نکرد که  حالمان را به هم زد و به خاطر پولی که بابت اش دادیم ، جگرمان آتش گرفت. دلستر که متاسفانه بسیار هم مشهور شده و فروش خیلی بالایی دارد، کاملا بوی صابون و یا پودر رختشویی می داد.!!!

اگر این نخستین بار بود و یا فقط من با چنین مزه ای برخورد کرده بودم ، هرگز مطرح نمی کردم، فروشنده هم وقتی گفتم ، چرا بوی صابون می دهد، اظهار داشت ، چند نفر دیگر هم همین موضوع را عنوان کرده اند.

فروشنده افزود: در نوشابه بسته است و ما که دخالتی در طعم و مزه آن نداریم و هرچه هست به هنگام تولید در شرکت تولیدی اتفاق افتاده است.

چند روز قبل هم وقتی از همین شرکت دلستر لیمویی " ماالشعیر" خریداری کردم ، بطری پر نبود و در حقیقت نوعی کم فروشی را به وضوح می شد، مشاهده کرد.

سال گذشته در تابستان هم در فصل گرما در یک رسانه ای که با جمعی از دوستان کار می کردیم چند روز پشت سر هم متوجه پایین آمدن کیفیت دلسترهای این شرکت شدیم.

نمی دانم که شرکت بهنوش وابسته به کجا و چه کسی است و اهمیتی هم ندارد، اما آنچه مهم است ، سلامت مردم است و اینکه باید دستگاههای مسوول به این مسایل مهم توجه کنند.

یک بطری دلستر لیویی خانواده با قیمت 850 تومان ، قیمت کمی نیست که از جیب من و شما کارمند و کارگر خارج شده و شرکت تولید کننده هم این گونه بی اعتنا هر گونه که می خواهد عمل کند.

سال گذشته در تماس تلفنی به شرکت یاد شده تذکر دادیم که کیفیت نوشیدنی ها شما پایین آمد و بیشتر طعم آب می دهد تا آبجو یا همان ماالشعیر  و  یک نفر که خود را مسوول کیفیت معرفی می کرد، اظهار کرد که به سرعت رسیدگی می شود.

یکی که از همسایه که هر نوع غذای خود را با انواع نوشیدنی و نوشابه میل می کند، می گوید، در تابستان بسیاری از شرکت های تولیدی به علت تقاضای زیاد و محدودیت ها  از کیفیت کم می کنند تا فروش را بالا ببرند.

ایشان که دستی هم در تحقیقات در آمدهای این شرکت دارد، افزود که بعضی از آن ها فقط تابستان سال قبل چندین میلیارد تومان بنا به گفته بعضی از مسوولان مالی خودشان در آمد داشتند که البته کارگران نصیبی از این در آمدها نداشتند ، اما مردم در این راستا بسیار اذیت شدند و شکایت ها ها کمتر به جایی رسید.

به عنوان رسانه ها آنچه رسالت ما بود ، عنوان شد ، بقیه با مسوولان و دست اندر کاران که انشالله رسیدگی لازم و عاجل را به عمل آورند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 280
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران