پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1240 تاریخ : 1390/05/02-00:00:00
,17,
ثبت نام وام ضروری بازنشستگان از اواخر شهریور

ثبت نام وام ضروری بازنشستگان از اواخر شهریور

رییس سازمان تامین اجتماعی نیز پریروز در نماز جمعه تهران اعلام کرد که افزایش 10 درصد حقوق بازنشسته های این سازمان مرداد ماه به حساب شان واریز می شود و قرار مابه التفاوت ها نیز پایان مرداد ماه واریز شود

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: زمان ثبت‌ نام وام ضروری بازنشستگان اواخر شهریور و سقف آن یک میلیون و 500 هزار تومان است.

 به گزارش روز یکشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت،عطاریان افزود: پیش از این هر یک از بازنشستگان کشوری تا سقف یک میلیون تومان وام ضروری دریافت می کردند که با مساعدت رئیس ‌جمهور این میزان 500 هزار تومان افزایش یافت.
وی گفت: سال گذشته، 60 هزار نفر وام ضروری دریافت کردند که امسال با افزایش اعتبارات پیش‌بینی می ‌شود 120 هزار نفر از بازنشستگان واجدشرایط مشمول دریافت این وام شوند.
عطاریان افزود: وام ضروری به بازنشستگانی پرداخت خواهد شد که تاکنون از این تسهیلات استفاده نکرده‌ اند.
وی گفت: بازپرداخت اقساط وام بین 36 تا 48 ماه و کارمزد آن هشت درصد است.
عطاریان افزود: بازنشستگان واجد شرایط در سراسر کشور از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری (www.cspf.ir )به صورت اینترنتی ثبت ‌نام کنند.
وی گفت: پس از مهلت تعیین شده در صورتی که تعداد متقاضیان از میزان اعتبارات اختصاص داده شده بیشتر باشد، پرداخت این وام به صورت قرعه‌ کشی انجام می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 391
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران