پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466146 تاریخ : 1398/03/23-11:29:43
,17,
12 هزار میلیارد تومان از اموال مازاد بانک ها فروخته شد

طی یک سال گذشته

12 هزار میلیارد تومان از اموال مازاد بانک ها فروخته شد

معاون امور بانک وزیر اقتصاد از فروش 40 هزار میلیارد تومان اموال مازاد بانک ها تا پایان سال جاری در کشور خبر داد و گفت طی یک سال گذشته 12 هزار میلیارد تومان از اموال مازاد بانک ها فروخته شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از رادیو اقتصاد، عباس معمارنژاد اظهار داشت: طی یک سال گذشته 12 هزار میلیارد تومان از اموال مازاد بانک ها با برنامه ای که وزارت اقتصاد از بانک ها گرفته فروخته شده است.

وی افزود: بانک های دولتی و خصوصی شده ای که هنوز تحت نظارت وزارت اقتصاد هستند بر اساس برآوردهای صورت گرفته بین 70 تا 100 هزار میلیارد تومان اموال مازاد در اختیار دارند.
معاون امور بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد در پاسخ به این پرسش که چرا رقم اموال مازاد بانک ها به صورت دقیق اعلام نمی شود، گفت: بالاخره برخی بانک ها ارزیابی های جدیدی از اموال خود ندارند یا قیمت سهام شرکت ها روز به روز در حال تغییر است بنابراین به دلیل وجود نوسان در ارزش و قیمت دارایی ها نمی توان ارقام دقیقی را بیان کرد.
وی همچنین در خصوص ابلاغ سند بانکداری آینده و تحول دیجیتال مبتنی بر اقتصاد هوشمند، افزود: به طورکلی هرچقدر بانک ها به سمت بانکداری دیجیتال و تحول دیجیتالی شدن در داخل خود گرایش پیدا کنند نتیجه این جهت گیری ارائه خدمات مطلوب تر، ارزان تر، متنوع تر و با کیفیت تر به مردم خواهد بود.
معمارنژاد یادآورشد: مردم در جریان باشند که هرچند اسم این گونه سندها بانکداری آینده و تحول دیجیتال مبتنی بر اقتصاد هوشمند است ولی در نهایت با کاهش قیمت تمام شده خدمات در بانک ها منجر به این خواهد شد که همه آحاد جامعه بتوانند خدمات خود را از نظام بانکی با سرعت بیشتر با کیفیت بهتر و ارزان تر دریافت کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 362
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران