پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1190 تاریخ : 1390/04/31-00:00:00
,15,
دستگیری 14 عضو گروه هکری ناشناس در آمریکا

وب و اینترنت؛

دستگیری 14 عضو گروه هکری ناشناس در آمریکا

،پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی می گوید با اجرای بزرگترین عملیات شناسایی هکرهای خود در آمریکا موفق به دستگیری 14 مظنون به عضویت در گروه هکری ناشناس شده است.

به گزارش روز جمعه شبکه تخصصی بانک و صنعت، این گروه هکری در شش ماه اخیر به سایت های بسیاری از شرکت های بزرگ خصوصی و نهادهای دولتی حمله کرده بودند و ضمن سرقت اطلاعات حساس و محرمانه برخی از آنها را هم از کار انداخته بودند.
از 14 نفر دستگیر شده دو نفر در جنوب کالیفرنیا زندگی می کردند و بقیه هم شهروندان ایالاتی همچون آریزونا، کلورادو، فلوریدا، نوادا، اوهایو و نیومکزیکو هستند. این اولین بار است که اف بی آی افرادی را به علت ارتکاب جرائم سیاسی دستگیر می کند که ادعای اعتراض و مبارزه سیاسی هم دارند.
قرار است جرائم این افراد در زمینه حمله به سایت های بزرگی همچون پی پال، آمازون،ویزا، مسترکارد، ای بی و همین طور وب سایت پنتاگون بررسی شود.
مقامات اف بی آی می گویند این افراد با اقدامات خود امنیت ملی آمریکا را به خطر انداخته و خسارات فراوان مادی و معنوی به بارآورده بودند و برای دستگیری باقیمانده اعضای آنها تلاش های بین المللی در جریان است.
افراد دستگیر شده بین 20 تا 42 سال سن دارند ولی اکثرا بیست و چند ساله هستند. اعضای گروه ناشناس این دستگیری ها را بی اهمیت قلمداد کرده اند.
 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 340
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران