پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1183 تاریخ : 1390/04/30-00:00:00
,10,
Lcd های ارزان قیمت همچنان در بازار پیشتازند

Lcd های ارزان قیمت همچنان در بازار پیشتازند

: به دلیل ‌اینکه قیمت تلویزیون‌های LCD کمتر از نمونه‌های LED و D3 است، همچنان بیشترین میزان تقاضا مربوط به تلویزیون‌های LCD است.

 

براهیم ‌درستی با بیان ‌این مطلب گفت: بالا بودن بهای انواع تلویزیون‌های ال‌ای دی سه بعدی نسبت به ال سی دی باعث شده است تا مشتریان تمایل چندانی به خرید‌این نوع تلویزیون‌ها نداشته باشند و با وجود تبلیغات زیادی که برای تلویزیون‌های سه بعدی شده است، بازار ‌این تلویزیون‌ها بی رونق می‌باشد.
وی افزود: متاسفانه در حالی که تلویزیون‌های سه‌بعدی با امکانات بالاتری نظیر کیفیت بالای نور، ضخامت بسیارکم‌، قاب‌های ظریف‌، مصرف کم انرژی و حافظه بالا نسبت به سایر تلویزیون‌ها در بازار عرضه شده، تا‌کنون نتوانسته مورد خرید عموم این کالای دیجیتالی قرار گیرد.
رییس اتحادیه صوت و تصویری و لوازم یدکی تهران افزود: به مرور زمان و با کاهش قیمت تلویزیون‌های ال‌ای دی سه بعدی ‌این نوع تلویزیون‌ها با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبه‌رو می‌شوند و در سال‌های آتی جایگزین تلویزیون‌های ال سی دی می‌شوند.
در‌این رابطه‌ ایزدنیا، مدیر فروش شرکت حافظ پخش، یکی از نمایندگی‌های فروش محصولات صوتی و تصویری سامسونگ می‌گوید:‌ این گفته که هنوز تلویزیون‌های LCD در بازار پیشتاز هستند صحت ندارد و طی مدت اخیر شاهد بودیم که بازار به سمت تکنولوژی‌های جدیدتر تمایل نشان داده است.
وی در گفت‌وگو با دنیای اقتصاد گفت: پیش‌بینی فعالان صنف صوتی و تصویری در سال گذشته‌ این بود که سال 90 سال رشد تکنولوژی سه بعدی در بازار داخلی است و به نظر می‌رسد ‌این پیش‌بینی درست از آب درآید. زیرا طی مدت اخیر تکنولوژی سه بعدی کامل‌‌تر شده است و نقاط ضعفی که قبلا داشت در حال برطرف شدن است.
وی افزود: امسال شاهد عرضه تلویزیون‌های سه‌بعدی نسل جدید به بازار هستیم که نقایص نمونه‌های قبلی تلویزیون‌های سه بعدی را ندارند. روزبه احدی یکی دیگر از فعالان بازار نیز گفت: در حال حاضر شرکت‌ها با درک ‌این موضوع که وجود عینک‌های سنگین و گرانقیمت باعث شده است توجه‌ها به سمت تلویزیون‌های سه‌بعدی کم شود، در حال برطرف کردن‌ این مشکل هستند و به نظر می‌رسد طی شش ماه آینده سهم بیشتری از بازار در اختیار تکنولوژی سه بعدی قرار گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 358
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران