پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1135 تاریخ : 1390/04/29-00:00:00
,10,
اختصاص 107 میلیون تومان به آموزش فرش

اختصاص 107 میلیون تومان به آموزش فرش

: فرماندار شهرستان همدان گفت: 107 میلیون تومان به آموزش فرش در همدان اختصاص یافت.

به گزارش شبکه تخصصی بانک و صنعت : حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی شهرستان همدان در بخش صنعت و معدن اظهار داشت: علاوه بر اختصاص 107 میلیون تومان به آموزش فرش، 141 میلیون تومان نیز به صنایع دستی اختصاص داده شده است که سازمان بازرگانی متولی انجام آن است.
    وی افزود: تأکید ما در خصوص آموزش فرش به‌کارگیری بخش خصوصی و ظرفیت‌های موجود، تأکید بر نوین‌بافی فرش و شناسایی ذائقه‌های مشتریان و بازارمداری از موارد مورد توجه برنامه‌های آموزش قالیبافی است.
    فرماندار شهرستان همدان خاطرنشان کرد: از آنجا که سرمایه‌گذاران بیشتر تمایل به سرمایه‌گذاری در مرکز استان دارند باید با ایجاد زیرساخت‌ها شرایط همکاری را فراهم کنیم.
    وی بیان کرد: ایجاد شهرک بوعلی 2 می‌تواند جزء بهترین شهرک‌های کشور شود و از نظر جانمایی نیز چشم و چراغ استان ما محسوب شود چرا که استقرار این شهرک در مجاورت اماکن تفریحی محوطه میدان فرودگاه و سایت فناوری می‌تواند مکان زیبایی را در ورودی شهر ایجاد کند.
    قهرمانی‌مطلق ادامه داد: شهرک بوعلی 2 به دلیل دارا بودن شهرک نمایشگاهی و عرضه مستقیم تولیدات می‌تواند در حل نیازهای شهروندان و مسافران تأثیر بسزایی داشته باشد و امید میرود بتوانیم همدان را به عنوان قطب تولید و عرضه غرب کشور معرفی کنیم.
    وی گفت: در این شهرک کارگاه‌هایی که آلودگی ندارند فعالیت می‌کنند و امسال یک میلیارد و 40 میلیون تومان اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی به بخش صنعت اختصاص یافته است که امید می‌رود بتوانیم بودجه بیشتری را به این بخش تزریق کنیم.
    فرماندار شهرستان همدان تصریح کرد: شهرک سرمایه‌گذاری خارجی استان همدان نیز در حال مکان‌یابی است که امید می‌رود به زودی به انجام برسد و بتوانیم شاهد کلنگ‌زنی آن باشیم.
    وی در پایان گفت: در تلاش هستیم تا مراسم کلنگ‌زنی‌های پروژه‌ها به دست مقامات عالی کشور انجام شود تا بتوانیم در طول انجام مراسم مساعدت‌ها و قول‌های همکاری مورد نظر را از این مقامات داشته و بتوانیم کار را زودتر به اتمام برسانیم اما این در حالی است که ما تنها به این امر اکتفا نکرده و در صورت درگیر بودن مقام مورد نظر برای کلنگ‌زنی و یا افتتاح پروژه جلوگیری از ایجاد وقفه در کلنگ‌زنی یا افتتاح پروژه را در دستور کار داریم.  



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 340
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران