پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1127 تاریخ : 1390/04/29-00:00:00
,8,
استقبال سهامداران از مصوبات مجمع عمومی بیمه دی

استقبال سهامداران از مصوبات مجمع عمومی بیمه دی

: مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه دی با تصویب دستور کارها و تعیین و تقسیم سود سهام برگزار شد.

 

به گزارش روز چهارشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت :در این مجمع گزارش عملکرد هیات مدیره توسط دبیر جلسه به مجمع ارائه شد. در ادامه حسابرس و بازرس قانونی نیز گزارش خود را به استماع سهام‌داران رساند  .

همچنین بالازاده ـ عضوهیات مدیره و رییس مجمعه عمومی عادی سالیانه بیمه دی ـ به تبیین گزارش هیات‌مدیره پرداخت و توضیحات مفصلی درباره صورت سود و زیان و گردش حساب سود انباشته و همچنین تعیین سود سهام ارائه کرد. یکی از مواردی که بالازاده مطرح کرد تصمیم هیات مدیره مبنی بر اختصاص نیافتن پاداش برای اعضای هیات‌مدیره بود که و با تشویق سهام‌داران مواجه شد  .

از جمله دیگر مصوبات مجمع عمومی شرکت بیمه دی تصویب ترازنامه، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، تعیین حق حضور 550 هزار تومان برای اعضای غیرموظف هیات‌مدیره بود .

این مصوبات با سوالات‌ سهامداران همراه شد که ریاست مجمع در این باره اقدام به شفاف سازی کرد. در ادامه جلسه و پس از ختم مصوبات، دکتر فرامرز فتح‌نژاد ـ مدیرعامل بیمه دی ـ با اشاره به مدیریت گذشته بیمه دی گفت: در کنار نبود ثبات مدیریتی و نبود انگیزه برای حفظ و اخذ قراردادها، استفاده بی‌رویه و حداکثری از منابع مالی ذخیره شده سال 88 در سال های 89 و 90 طبق گزارش حسابرس و بازرس مالی انجام شده است.

وی تصریح کرد: با تمامی مشکلات عنوان شده، اشراف به پتانسیل بیمه دی و با تجربیات چندین ساله بورسی و بیمه‌ای و بیش از 30سال تجربه، اینجانب حیثیت و آبروی خود را در طبق اخلاص گذاشته و آمده‌ام تا بیمه دی را به جایگاهی که شایسته است برسانم و تردید ندارم که این کار با حمایت سهام‌داران و هیات‌مدیره به سرانجام خواهد رسید.

مدیرعامل بیمه دی سپس به اقدامات مدیریت جدید طی یک ماه اخیر اشاره کرد که اهم این اقدامات عبارت بودند از آغاز ترمیم کادر فنی و اجرایی، تعامل و تفاهم با سهام‌داران عمده برای تدارک تمهیدات برای حفظ و ارتقای سهام پس از باز شدن نماد، مذاکرات امیدوارکننده با بنیاد شهید برای اخذ پرتفو، برنامه‌ریزی برای اخذ پرتفو به میزان حداقل 150 میلیارد برای سال آتی و همچنین مذاکرات مفید با استانداران، شهرداران و صاحبان صنایع چند استان برای ارائه پوشش‌های بیمه ای.

معرفی رشته‌های جدید بیمه‌ای برای اولین بار در بازار بیمه کشور نیز خبری بود که مدیرعامل شرکت بیمه دی آن را به حضار در مجمع نوید داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران