پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1123 تاریخ : 1390/04/28-00:00:00
,8,
بیمه پاسخگوی خسارت کشاورزان نیست

بیمه پاسخگوی خسارت کشاورزان نیست

نماینده مردم بحنورد و جاجرم با تشریخ مشکلات خشکسالی برای کشاورزان و ضرر این قشر، گفت: چون اکثر کشاورزان محصولات خود را به اجبار بیمه کرده‌اند، بیمه پاسخگوی پرداخت

 

به گزارش روز سه شنبه شبکه تحلیلی، خبری بانک و صنعت :  محمدمهدی شهریاری در پایان جلسه علنی امروز ـ ۲۸ تیرماه ـ مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به مشکلات کشاورزان در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: متاسفانه امسال سال خوبی برای کشاورزان نبود، اکثر کشاورزان با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودند و حتی سطح برداشت محصول امسال بسیار پایین بود.
نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان با بیان این که برداشت از محصول دیم امسال تقریبا وجود نداشت، افزود: محصولات آبی هم ۷۰ درصد کاهش داشت.
وی تاکید کرد: بحث اصلی در حال حاضر وضعیت بیمه کشاورزان است، چون اکثر کشاورزان محصولات خود را به اجبار بیمه کردند، متاسفانه بیمه پاسخگوی پرداخت خسارت کشاورزان نیست و امیدواریم با تمدید وام‌های کشاورزی برای سال آینده، کشاورزان بتوانند حداقل در سال آینده روی پای خود بایستند و از دولت هم انتظار داریم سریعتر در این باره تصمیم بگیرد.
شهریاری در بخش دیگری از تذکر خود به بحث آب آشامیدنی روستایی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در اکثر روستاهای استان خراسان شمالی ما مشکل کمبود آب داریم و در حدود ۱۵۵ روستا، در حال حاضر با تانکر آب خود را تامین می کنند.
وی همچنین تاکید کرد: در رابطه با دهکده رضوی هم که قرار بود به عنوان مصوبات دولت، تعیین تکلیف شود مشکل این روستا هم حل نشده که امیدواریم مسئولان استان و دولت در این باره رفع مشکل کند.
"
سیدشهاب الدین صدر" که ریاست ساعت پایانی جلسه علنی امروز مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: امیدواریم با پیگیری دستگاه های اجرایی خشکسالی و مشکل آب کشاورزی این روستاها حل شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 259
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران