پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1121 تاریخ : 1390/04/28-00:00:00
,10,
برگزاری بیستمین نمایشگاه فرش دستباف ایران و انتظارات دستاندرکاران

برگزاری بیستمین نمایشگاه فرش دستباف ایران و انتظارات دستاندرکاران

تهران - شبکه تحلیلی ,خبری بانک وصنعت : اداره کل دفتر امور ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت ایران در یکصد و پانزدهمین نشست کمیته ارزیابی و صدور مجوزهای نمایشگاهی با برگزاری بیستمین نمایشگاه فرش ایران

به گزارش روز سه شنبه شبکه تحلیلی خبری بانک و صنعت :  ستاد برگزاری بیستمین نمایشگاه بزرگ فرش دستباف ایران که در اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران استقرار دارد، شرکت ایدرو را به عنوان مجری نمایشگاه بیستم انتخاب کرده و سازمان توسعه تجارت ایران نیز کار برگزاری بیستمین دوره نمایشگاه فرش دستباف ایران را به آن شرکت واگذار نموه است.
    
    بر اساس این تصمیم، بیستمین نمایشگاه فرش دستباف ایران از یکم تا هفتم مهرماه 1390 در محل دایمی نمایشگاه‌ های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
    به گزارش مرکز ملی فرش ایران، ستاد برگزاری نمایشگاه از هفته اول اسفندماه 89 تا کنون، جلسات متعددی را به منظور برنامه ریزی برگزاری بهینه این نمایشگاه تشکیل داده است.
    ستاد برگزاری نمایشگاه را ترکیبی از نمایندگان مرکز ملی فرش ایران، اتحادیه ها و تشکل های فرش دستباف از استان های مختلف، با راهبری اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران تشکیل می دهد.
    گرچه این ستاد با تأکید بر دعوت از بازرگانان غیر ایرانی فرش دستباف به جای تجار ایرانی، که به عادتی برای دوره های پیشین این نمایشگاه تبدیل گردیده بود، عملا تغییر سیاست داده، اما مشخص نشده است که دعوت از بازرگانان خارجی چه منافاتی با دعوت همزمان از تجار ایرانی داشته است. آیا سیاست پر هزینه قبلی چه آثار و نتایج آماری و قابل ارزیابی ای را در بر داشته است؟ و آیا تغییر در سیاست دعوت و پذیراییف متکی به دلایل و راهکارهای منطقی و پیش بینی شده ای هست یا خیر؟ به هر روی هزینه دعوت و پذیرایی از تجار خارجی هزینه های مضاعفی را بر اعتبارات این نمایشگاه تحمیل خواهد کرد که در صورت بی دقتی و نبود راهبردهای مطالعه شده و عملی، سرانجامی به مراتب ناگوارتر از سیاست قبلی در پی خواهد داشت.
    ستاد مذکور همچنین توجه جدی تر به تبلیغات داخلی و خارجی را نیز به عنوان یکی دیگر از مهمترین مصوبات خود در دستور کار قرار داده است.
    به هر حال باید دید تشکیل کمیته های تخصصی در مرکز ملی فرش ایران که ستاد برگزاری نمایشگاه یکی از شاخه های آن به شمار می رود تا چه حد موفق شده است تا خبرگان و صاحبنظران بخش خصوصی را به تلاش و همکاری وا داشته و این اقدام به چه میزانی با اقبال این بخش و نیز ارایه راهکارهای قابل اجرا و نتیجه گرا از سوی نمایندگان انتصابی بخش خصوصی همراه بوده است.
    علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه تا پایان مرداد ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام و خرید غرفه اقدام کنند.
    
    قرار است بزودی اطلاعات و مقررات شرکت در این نمایشگاه، نحوه ثبت نام، سالن های تحت پوشش و نرخ فروش غرفه ها از طریق سایت شرکت ایدرو به نشانی www.idro-fairs.com در دسترس علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه قرار داده شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران