پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1104 تاریخ : 1390/04/27-00:00:00
,8,
افزایش حق بیمه در تعداد بیمه گذاران بیمه تاثیر گزار خواهد بود

افزایش حق بیمه در تعداد بیمه گذاران بیمه تاثیر گزار خواهد بود

مدیر بیمه اتومبیل بیمه ایران گفت: در حال حاضر هیچ گونه افزایش ی در رابطه با حق بیمه بیمه اتومبیل صورت نگرفته است و به همین منظور نمی توان در باره آن اظهار نظر کرد.

 به گزارش روز دوشنبه شبکه تحلیلی، خبری بانک و صنعت :علی شعبانی  در رابطه با رتبه بندی شرکت‌های بیمه از لحاظ سهم هرشرکت ازکل بازار بیمه سال ۱۳۸۹از سوی بیمه مرکزی گفت : از آنجاییکه بیمه ایران در این رتبه بندی در جایگاه نخست قرار گرفته است بیمه اتومبیل بیمه ایران نیز از شرایط همین رتبه بندی نسبت به دیگر شرکت ها برخوردار است .
شعبانی دلیل توجه شهروندان و مالکان خودروها و بیمه گذاران  به بیمه ایران تصریح کرد : نمی شود به مولفه خاصی در این رابطه اشاره کرد زیرا عوامل مهم و تعیین کننده مختلفی در این رابطه وجود دارد که موجب شده است تا بیمه ایران حایز این رتبه شود . وی در ادامه خاطرنشان کرد : یکی از عوامل تعیین کننده ، قدمت بیمه ایران است اما این موضوع  در کنار عواملی چون گستردگی شبکه بیمه ایران و مدیریت بیمه نیز باید مورد توجه قرار گیرد .
مدیر بیمه اتومبیل بیمه ایران درباره تاثیر افزایش نرخ بیمه و کاهش احتمالی متقاضیان گفت : در حال حاضر هیچ گونه افزایشی در رابطه با بیمه اتومبیل صورت نگرفته است و به همین منظور نمی توان در باره آن اظهار نظر کرد، اما با افزایش احتمالی نرخ بیمه بی شک در تعداد بیمه گذاران  بیمه اتو مبیل تاثیراتی خواهد داشت .
شعبانی درباره توجه شهروندان ایرانی به این بیمه گفت : ما پس از اصلاح قانون اجباری بیمه شخص ثالث آن را اجرایی کردیم و این درحالی است که برخی از شرکت های همکار هنوز اقدامی در این رابطه نکرده اند که این امر خود می تواند در جلب رضایت شهروندان موثر باشد .
وی افزود : بیمه ایران  با به کاری گیری امکانات به روز و اتوماسیون خسارت های تایید شده را به صورت روزانه در سراسر کشور پرداخت و برای کلیه وسایل نقلیه بیمه نامه صادر می کند .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 344
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران