پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463684 تاریخ : 1398/02/10-16:26:39
,15,
11 اردیبهشت ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره دکتری مهارتی (DBA) بانکداری دیجیتال

11 اردیبهشت ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره دکتری مهارتی (DBA) بانکداری دیجیتال

فعالان صنعت بانکداری و پرداخت و علاقه‌مندان به مباحث نوین بانکی، تا پایان وقت اداری چهارشنبه 11 اردیبهشت، برای ثبت نام در دوره دکتری مهارتی (DBA) بانکداری دیجیتال فرصت دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، فرایند ثبت‌نام در این دوره از نیمه بهمن ماه سال 1397 آغاز شده است و تا پایان این هفته کاری ادامه دارد. نام‌نویسی در دوره دکتری مهارتی (DBA) بانکداری دیجیتال تاکنون با استقبال خوب علاقه‌مندان مواجه شده است و تعداد افرادی که برای حضور در آزمون ورودی ثبت‌نام کرده‌اند از ظرفیت این دوره بیشتر است.

دارندگان مدرک کارشناسی‌ارشد در یکی از رشته‌های مدیریتی یا مهندسی می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند. علاقه‌مندانی که مدرک تحصیلی آنها از دیگر رشته‌های کارشناسی‌ارشد است، در صورتی که حداقل پنج سال سابقه کاری در مشاغل مربوط به صنعت بانکداری و پرداخت داشته باشند، مجاز به حضور در این دوره هستند.
پذیرش نهایی افراد، منوط به قبولی در آزمون ورودی است که در بازه زمانی نیمه دوم اردیبهشت تا هفته نخست خرداد سال جاری برگزار می‌شود. اسامی پذیرفته‌شدگان نیز در خرداد ماه مشخص شده و کلاس‌ها پس از عید سعید فطر آغاز می‌شود.
دوره دکتری مهارتی (DBA) بانکداری دیجیتال را موسسه آموزشی فناوران فابا با همکاری دانشگاه تربیت مدرس، برگزار می‌کند.
محل ثبت‌نام و برگزاری آزمون این دوره مرکز فابا، به آدرس خیابان ایتالیا، پلاک 34 و محل برگزاری کلاس‌ها دانشگاه تربیت مدرس به نشانی جلال آل احمد، پل نصر خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز فابا (43347 داخلی 307) تماس بگیرند یا به سایت modaresbs.com مراجعه‌ کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 437
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران