پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1089 تاریخ : 1390/04/27-00:00:00
,8,
آغاز خوب آتی

آغاز خوب آتی

در معاملات روز شنبه بازار آتی 56 قرارداد داد و ستد شد که برای یک روز بین دو تعطیلی، حجم قابل توجهی را رقم زد.

بازار آتی در آغاز معاملات این هفته شروعی مثبت داشت که نوید حضور دوباره خریداران را به فعالان بازار داد.

 

به گزارش شبکه تحلیلی، خبری بانک و صنعت :در معاملات روز شنبه «فملی»، «فولاد» و «اخابر» حجم قابل توجه معاملات را به خود اختصاص دادند. معامله 15 قرارداد «فملی» تیرماه نوسان مثبت 4 درصدی را برای این نماد به همراه داشت که با رشد 193 ریالی مواجه شد. براین اساس قیمت تسویه «فملی» تیرماه به مبلغ 5023 ریال افزایش یافت.
«فملی» تیرماه همچنان 10 تقاضای خرید داشت. از سوی دیگر «فملی» شهریورماه با 58 تقاضای خرید در قیمت 5150 ریال مواجه بود که فروشندگان قیمت 5262 ریالی را برای فروش پیشنهاد کرده بودند، براین اساس «فملی» شهریور بدون معامله به کار خود پایان داد.
در همین حال «فولاد» تیرماه شاهد 18 قرارداد معامله شده بود که کاهش 30 ریالی قیمت را برای این نماد به همراه داشت. قیمت تسویه «فولاد» تیرماه در حالی به 302 تومان رسید که 43 تقاضای خرید در قیمت 2955 ریال و 21 تقاضای فروش در قیمت 302 تومان برای این نماد به ثبت رسیده بود.
از سوی دیگر «فولاد» شهریور شاهد 30 تقاضای خرید در قیمت 320 تومان و 16 تقاضای فروش در قیمت 325 تومان بود اما معامله‌ای در این نماد صورت نگرفت. «اخابر» تیرماه در معاملات روز شنبه با توجه به پایان سررسید تیرماه روزی منفی داشت که در آن 21 قرارداد معامله شده نوسان منفی 31/2 درصدی را رقم زدند. در همین حال «وغدیر» تیر و شهریور در معاملات روز شنبه شاهد انجام یک معامله بودند «وغدیر» تیرماه 46 ریال افزایش قیمت را تجربه کرد تا در قیمت 390 تومان تسویه شود؛ اما «وغدیر» شهریورماه بدون تغییر قیمت به کار خود پایان داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 255
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران