پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1064 تاریخ : 1390/04/25-00:00:00
,8,
یکشنبه آینده سهام حمل‌ونقل خلیج‌فارس عرضه اولیه می‌شود

معاون سازمان خصوصی‌سازی خبر داد:

یکشنبه آینده سهام حمل‌ونقل خلیج‌فارس عرضه اولیه می‌شود

معاون سازمان خصوصی‌سازی با اعلام برگزاری جلسه معارفه حمل و نقل بین‌المللی خلیج‌فارس در چهارشنبه جاری از عرضه اولیه سهام این شرکت 34.9 میلیارد تومانی در روز شنبه و

 

به گزارش روز شنبه شبکه تحلیلی، خبری بانک و صنعت :اسماعیل غلامی اظهار داشت: در پی پذیرش و درج نام حمل و نقل بین‌المللی خلیج‌فارس در بورس، مقرر شده سهام این شرکت در بازار سهام عرضه شود .
وی ادامه داد: براین اساس طبق هماهنگی های به عمل آمده جلسه معارفه این شرکت ساعت 14:30 دقیقه بعدازظهر چهارشنبه جاری در هتل انقلاب تهران برگزار می شود تا زمینه عرضه اولیه سهام آن در اوایل هفته آینده فراهم شود.
به گفته غلامی عرضه 5 تا 10 درصدی سهام این شرکت تازه وارد در روز شنبه و یا به احتمال قوی در روز یکشنبه آینده خواهد بود که از طریق کارگزاری بانک ملی انجام خواهد شد.
وی در برابر این سئوال که واگذاری سهام پالایشگاه بندرعباس به کجا انجامید توضیح داد: این شرکت آماده حضور در بورس است اما همچنان منتظر ارایه سهام این شرکت از سوی مسئولان و سهامداران عمده آن یعنی شرکت ملی پالایش و پخش هستیم.
سرمایه اسمی حمل و نقل بین‌المللی خلیج‌فارس 34.9 میلیارد تومانی بوده که به عنوان چهارصد و شصت و یکمین شرکت با نماد «حفارس (Hefars)» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج ‌شده است.شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران 98 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد.
پیش بینی سود هر سهم شرکت برای سال های مالی منتهی به 29 اسفند 89 و 90 به ترتیب 226 و 199 ریال بوده که دلایل عدم تحقق بودجه 89 در امیدنامه آن ذکر شده است.همچنین هیئت مدیره این شرکت با پیشنهاد تقسیم 50 درصد از سود واقعی سال مالی 89 در مجمع سالنه موافقت کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران