پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1063 تاریخ : 1390/04/25-00:00:00
,9,
افزایش مجدد 110 تومانی قیمت شیر تا آخر سال

افزایش مجدد 110 تومانی قیمت شیر تا آخر سال

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران کشور گفت: قیمت خرید شیر از دامداران تا پایان سال دو بار اصلاح خواهد شد به طوری که از اول مهر به قیمت 570 تومان و تا پایان سال هم ب

به گزارش روز شنبه شبکه تحلیلی، خبری بانک و صنعت :سعید سلطانی سروستانی اظهار داشت: قیمت خرید شیر از دامداران تا پایان سال از 520 تومان کنونی به 630 تومان افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل اتحادیه سراسرس دامداران کشور افزود: افزایش 110 تومانی قیمت شیر به دلیل همسان سازی قیمت فروش با قیمت تمام شده و در دو نوبت مهر و پایان سال انجام خواهد شد.
سلطانی گفت: در حال حاضر جلسات تعیین قیمت شیر در استان ها هم ادامه دارد و در بسیاری از این استان ها قیمت 450 تومان را تصویب کرده اند.
وی افزود: این فشار به دامدار تنها برای جلوگیری از افزایش قیمت لبنیات است.
سلطانی گفت: قیمت تمام شده یک کیلوگرم شیر 573 تومان است و تقریبا در حال حاضر حداقل 50 تومان زیر قیمت از دامدار خریداری می شود همه اینها از جیب دامدار می رود و حتی تاوان ثابت نگه داشتن قیمت لبینات را هم دامدار می پردازد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرکزی دامداران کشور گفت: در حالی که هیچگونه یارانه و حمایتی از بخش تولید نشده است بی انصافی است که اینچنین با قیمت نازل تری محصول دامدار را بخرند.
وی افزود: اصلاح دو بار قیمت تا آخر سال در کمیته تعیین نرخ شیر مصوب شده است.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 349
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران